Als het raak is denken jullie aan moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique1983

    Monique1983 Actief lid

    26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
  2. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik sla deze keer over. Heb het de eerste zwangerschap gedaan en de tweede keer ook weer maar omdat die toen op een miskraam uitliep moest ik ermee stoppen. Nu heb ik zoiets van: deze keer niet, eerst maar eens zien of alles goed gaat. Maandag krijgen we een echo. Misschien dat ik daarna nog wel bel als alles goed was, weet het nog niet.
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Kan dat trouwens nog wel? Sta me iets van bij dat je je voor de 7 weken op moet geven of heb ik dat mis?
     
  4. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb ook meteen vanaf de 6e week mee gedaan, ik moest het helaas onderbreken door een miskraam, maar doe de volgende keer zeker weer mee!

    liefs rebbel
     
  5. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

    Nee je kunt je dacht ik ook later nog opgeven maar meedoen kan van je 6e tot de 16e week.

    Maar ze hebben natuurlijk t liefst zo vroeg mogelijk omdat er dan meer hormoon is, neemt af vanaf 15e 16e week dacht ik.

    K snap het wel hoor...ik bedoel van je miskraam etc. Maar je kunt dus ook later ff bellen ofzo of je nog mee kunt doen. Kan wel geloof ik hoor.

    Groetjes en ik duim voor je dat alles goed mag gaan!

    Kus,
    Mili
     
  6. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Oké, nou ja bellen kan natuurlijk altijd....ik wacht eerst maandag even af.
     
  7. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    jazeker....ik hoop voor je dat alles goed mag gaan!
    Ik duim voor je! [-o<
     
  8. Carly

    Carly Lid

    3 okt 2007
    36
    0
    0
    Ik heb bij beide zwangerschappen ook meegedaan aan moeders voor moeder ik vind dat een hele goeie zaak!
    Mocht ik het geluk hebben om nu weer zwanger te zijn doe ik uiteraard weer mee :D
     
  9. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    super! Succes! Duim duim duim ;)
     
  10. Carly

    Carly Lid

    3 okt 2007
    36
    0
    0
    Dat vind ik heel erg lief dank je wel!
     
  11. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Maandag komen ze langs ;)
     
  12. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nou ben benieuwd hoor! Van harte en geniet van je zwangerschap meid! :D
     
  13. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

    Volgens mij staat op hun site dat je voor de 10de week nog mee kan doen tot de 16de....zoiets...maar op hun site staat het zeker

    ff voor je opgezocht...hahaha kon het niet laten...

    => Wanneer kan ik me aanmelden en hoe lang kan ik deelnemen?

    Aanmelden kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met uiterlijk de 11e week van de zwangerschap. Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. Je kunt dus minimaal 5, en maximaal 10 weken meedoen.
     
  14. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik zou het er zelf wel voor open staan. Ik vind het alleen een nadeel dat het gaat om de urine in een vrij vroeg stadium van de zwangerschap. Ouders weten het dan vaak nog geeneens terwijl je buren dan wel die flessen van Moeders voor Moeders bij je aan de deur zien staan. En 1+1=2 dus die weten dan al dat je zwanger bent.
    Maar voor de rest sta ik er zeker voor open.
     
  15. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

    Ja ik doe me best!
    Maar als je wakker word huilend door een vreselijk nare droom!
    Ik bne pas gerust als ik wat gezien en gehoord hebt!
     
  16. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht


    Ja ik doe me best meid.
    Maar heb vanmorgen de vreselijkste droom gehad ooit.
    Werd huilend wakker... ik bne pas gerust als ik wat gehoord en gezien heb. Had jij die angst ook?
     
  17. Hellepelle

    Hellepelle Bekend lid

    10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik heb gelijk contact gezocht toen ik 5 weken zwanger was. De week erna kon ik beginnen en ben inmiddels aan mijn derde week bezig. Bij ons in de vriendengroep is een stelletje wat via icsi zwanger is geraakt, ook middels hormonen dus! Ik vond het een mooi gebaar dat ik andere vrouwen zou kunnen helpen bij hun kinderwens. Bij mij ging het vrij makkelijk en ik gun het iedereen om zijn wensen te kunnen verwezenlijken. Dus een kleine moeite voor mij om mijn urine in een kannetje te doen!
    Van de geur van de flessen heb ik weinig last. Ik open ze ver van me af, zet dan de fles op de grond en doe dan de kan erin leeg schenken. Werkt voor mij prima!
     
  18. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    => Wil je jouw zwangerschap nog even geheim houden?

    Dat kan! Onze informatrice heeft vast en zeker een oplossing. Bespreek het met haar! **ik weet dat ze in een anonieme auto rijden...verder staat veel van de info gewoon op hun site...er is aan veel gedacht ook aan geheimhouding ;) **
     
  19. Hellepelle

    Hellepelle Bekend lid

    10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Bij ons in het dorp komen ze bijvoorbeeld niet ophalen! erg ideaal vind ik zelf. Ik zet de auto in de garage, en laad dan de flessen in. Niemand die het ziet. ik rij dan naar een ander dorp, 6km verderop waar ik verder niemand ken en niemand mij. En dan breng ik ze netjes naar de thuiszorgwinkel en daar krijg ik weer mijn nieuwe flessen. Maar ze zoeken echt samen met je naar een oplossing hoor!
     
  20. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kijk een ervarings deskundige :thumup:
     

Deel Deze Pagina