Als het raak is denken jullie aan moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

    chantal29 Fanatiek lid

    30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik ben nog niet zwanger maar ik zou het de eerste onzekere weken niet aan de grote klok willen hangen. Ik weet niet of dat vreemd is haha...
     
  2. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik ben ook niet zwanger maar kan het me ook erg goed voorstellen...zeker tenopzichte van buren ;) Maar wat ik gelezen en gehoord heb kan daar samen voor een oplossing gezocht worden..
     
  3. Maria0

    Maria0 Bekend lid

    9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Dames

    bij me eerste heb ik ook mee gedaan aan
    MVM en zal het zeker weer doen als ik in verwachting ben

    Lief's
     
  4. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Chantal:

    Klopt hoor ze kunnen samen met je kijken naar een oplossing.

    Ik bedoel er zijn natuurlijk meer die het nog ff stil willen houden.

    Daar komt bij dat mijn buren etc er niets van gemerkt hebben, moest flessen zelf heen brengen naar depot, maar niemand die vroeg ofzo. Had het gewoon in een tas...

    Maar ze kunnen inderdaad samen kijken naar een oplossing.

    Ik zou dus zeggen: ook al wil je t geheim houden ff bellen en vragen an altijd! ;)

    @essigirl:

    Kan t me voostellen hoor. Haha heb ik n nog, voel nog niet veel placenta ligt voor...en dan denk ik ineens...mmmm zou ie er nog zitten? :rolleyes: Hihi dus echo's zijn wel fijn want dan hoor en zie je t ff en heb je bevestiging.

    Liefs,
    Mili
     
  5. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    up! voor t goede doel :D
    Succes meiden, ik duim voor jullie dat het snel raak mag zijn :D
     
  6. grace20

    grace20 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi,

    ik voel me namelijk aangesproken om hier iets te plaatsen want eigenlijk wil ik iedereen van harte bedanken die al meegeholpen heeft aan MvM
    ik gebruik namelijk pregnil en dit is ook gemaakt van urine van zwangere vrouwen.

    wij zijn nu bijna 3 jaar aan het proberen en dan komt het nogal hard aan als je hoort dat mensen niet willen meewerken om iemand anders te helpen (het is en blijft natuurlijk eigenkeus )
    maar ik denk als je zelf al zolang bezig bent dat je daar niet lang over na moet denken om zelf mee te helpen aan MvM als je zelf zwanger bent!


    op mij kunnen ze allesinds 1000% rekenen !



    dikke zoen aan allemaal ( ook die niet meewerken steun doet ook al veel ) dank u dank u dank u
     
  7. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ grace20:

    Hoi meid!

    Ik hoop echt dat het mag gaan helpen en dat je toch een kindje mag krijgen. Duim duim duim!

    Ikzel snap ook niet zo goed waarom mensen niet mee doen, ik bedoel plassen moet je toch?! :rolleyes:

    Maar goed ieder zn eigen, ben alleen blij als ik weet dat ik mogelijk iemand het geluk van een kindje kan schenken! Dat ik daar aan bij heb mogen dragen.

    Nogmaals ik hoop dat jij ook snel een wondertje mag hebben.

    Groetjes,
    Mili
     
  8. bwtje

    bwtje VIP lid

    8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hoe vroeg het nog maar is ik heb me alvast aangemeld bij de eerste ook gedaan en ondanks dat twijfelde ik wel om het nogmaals te doen maar toen werkte ik onregelmatig en dat maakte dingen toch lastig..
    en nu werk ik alleen avonden en weekenden dus overdag lekker thuis..
    en kan ik nog meer voor ze betekenen!
    dus ik heb me aangemeld en ben blij dat ik hier andere moeders mee kan helpen!
    en ook leuk om dit te lezen!
     
  9. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @bwtje:

    Zeker heel goed. Hoe vroeg ook :) Duim voor je dat het goed gaat meid.

    En ja ook alle beetjes helpen.

    Ik heb op mn werk ook gewoon urine opgevangen. Op mn werk wisten ze het al ivm misselijkheid dus kon ik ook daar wel plassen :) ;)

    Dus extra veel...maar ja ook al heb je alleen van s ochtends en s avonds thuis, is toch ook goed? Dat helpt ook wel om een zwenmbad vol te krijgen hoor :)

    Liefs en groetjesss,
    Mili
     
  10. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    hihihi neem jij het mee? ;)
    Nee ik gewoon thuis, alle beetjes helpen toch :p
     
  11. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja ik heb een kan meegenomen en een groene bus. Had ik gewoon in een tas bij mij op kantoor staan. Viel verder niemand op, haha en die het vroeg vertelde ik het gewoon. ;) Meestal kreeg eerst een vies gezicht en als ik dan uitlegde waar het voor was waren ze heel enthousiast!

    Gewoon thuis kan ook hoor. T is maar net wat je wilt en waar je je goed bij voelt. Ik vond het alleen "zonde"als ik 4 a 5 dagen (werkte 36 uur) urine mis zou lopen :)

    Hey succes he?! Ik ben klaar nu met MvM maar als er weer een tweede komt ga ik direct weer mee doen ;)

    Groetjesss,
    Mili
     
  12. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik werk maar 4 uurtjes en dat 3 dagen in de week ;)
    Dus ik mis niet zoveel gelukkig.
    Mag ik je wat vragen? Met hoeveel weken kreeg je je eerste echo?
    En wat zag je daarop?
    Omdat er bij mij nog niets te zien was maak ik me wat zorgen :oops:
     
  13. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

    Ik kreeg mn eerste echo met 10 week en 4 dagen ongeveer. We zagen een klein kindje, die druk aan het zwaaien was naar ons. :rolleyes: was ongeveer 4 cm en 36 mm lang dacht ik.

    Maar ehm met hoeveel had jij de echo dan? En ik denk dat als het niet goed was dat de VK daar wel wat over gezegd had hoor...toch?

    Kijk hier anders op...misschien kun je daar iets vinden?

    http://www.allesoverkinderen.nl/ne_ontwikkelingvrucht.htm

    Maar je moet je ook niet teveel vastpinnen hoor op cm etc. Ik bedoel bij ons geeft het echo apparaat aan hoever ik volgens de meting ben en t loopt tot nu toe goed...

    Komt vast wel goed meid!

    Liefs,
    Mili
     
  14. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Dank je wel meid! ;)
     
  15. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Graag gedaan hoor :D
     
  16. honey711

    honey711 Actief lid

    16 feb 2007
    413
    0
    0
    misschien een gekke vraag maar wat betekend dat precies. :oops:
    groetjes honey
     
  17. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi Honey,

    Ehm wat bedoel je precies?
    Waar MvM voor staat?
    Dat staat voor moeders voor moeders en wat dat allemaal inhoud kun je hier lezen:

    http://www.moedersvoormoeders.nl/index.html

    In t kort:

    Je spaart dus tijdens de eerste maanden van je zwangerschap je urine op, daar worden medicijnen van gemaakt, en zo help je vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden!
    Helemaal goed doel dus!

    Hoop dat het een antwoord is op je vraag enneh als je nog meer wilt weten hoor ik/horen we het wel ;)

    groetjesss,
    Mili
     
  18. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    de eerste keer toen ik zwanger was heb ik niet mee gedaan maar als k nu zwanger zou worden zou ik vast en zeker mee doen ik weet hoe het is als een baby niet vanzelf komt en er een hele poos over heen gaat


    ik vvind het een top ideee en ga zeker mee doen
     
  19. happynienja

    happynienja Fanatiek lid

    8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    helaas komen ze het in den helder niet ophalen of is er geen inzamelplaats anders zou ik het zeker doen als ik zwanger ben.
     
  20. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja jammer he...die vrouw van MvM zei ook dat ze dus echt wel heel graag weer overal zouden willen kunnen inzamelen. Dus of halen of zelf brengen...maar ja zal nog ff duren.

    @MVJASON: Duim duim dat het raak mag zijn...
     

Deel Deze Pagina