hoi mili. maar waar moet je de urine heen brengen dan. maar als ik zwanger ben of wordt dan doe ik mee. groetjes honey
je kan ook even op hun site kijken daar kan je nagaan of ze bij jou in de buurt komen ja of neej ik weet niet waar het heen gebracht moet worden
ehm om ff antwoord te geven op de vraag waar het heen moet: Dat verschilt waar je woont... Nee ff serieus. Als iemand van MvM bij je komt, en ze halen niet op...dan moet je het zelf naar een afleverdepot (mmm schrijf ik dat zo?) brengen. Er zijn in de provincie Groningen "heel" veel, dus er is altijd wel iets bij jou in de buurt of bij je werk ofzo... Bij mij ligt 1 vlak bij mn werk dus daar beng ik het heen. Er staat daar een grote container (nou ja iets wat er op lijkt) en daar staan lege kratjes in en kun je je volle in zetten. Lege neem je weer mee. Compleet anoniem niet met naam alleen een nummer en de krat staat op een plek wat niet echt veel mensen zien. Dus gewoon ff bellen als het zover is en dan gaan ze samen met jou bekijken van hoe en wat omtrent het leveren van urine! Mocht je nog vragen hebben...vraag maar raak hoor! Waar ik een atwoord op weet zal ik het geven
Ja jammer is dat... ze lopen best wel wat mis doordat ze niet overal zitten. Maar van wat ik van die vrouw hoorde was dat ze het weer meer en meer aan het uitbreiden zijn
Ik heb mij zojuist aangemeld! Als het goed is word ik binnenkort gebeld door MvM om een afspraak te maken!
ik heb morgen een afspraak met MvM. Ik heb me gelijk met 4 w en 1 dag aangemeld. Wel met het zweet in m'n handen hoor, want ik vond het wel voelen 'alsof ik het noodlot tartte' door zo snel al gelijk te bellen . Ik vind het ook alleen maar logisch om te doen. Ondanks dat het vast eventjes werk is telkens maar ach. Ik vind bloed doneren ook zoiets logisch , dat mag ik alleen niet meer, maar daarvoor had ik me ook gelijk aangemeld op m'n 18e. En ach; dan stelt dit nog minder voor. Ik ben alleen benieuwd hoe ze het doen met ophalen inderdaad aangezien ik in een portiekflatje woon, maar we zullen wel zien. Er zal vast wel een oplossing zijn zonder dat ik de flessen echt aan straat hoef neer te zetten . Ik ben gelukkig veel thuis.
Meiden, Ik zou dolgraag andere moeders in spé helpen van zodra het bij mij terug een zwangerschap wordt. Maar ik ben van België. Weten jullie of dit hier ook wordt gedaan? Mijn gynaecoloog is niet meteen op de hoogte van zulke dingetjes... Thx Kitty
ik heb me net gisteren opgegeven, dus ik ben benieuwd Kitty, kijk even op de site misschien staat het daar www.moedersvoormoeders.nl
ik ga deze week ook even mijn contactpersoon bellen van de vorige keer. Dan mag ze weer even testje doen joepieeeeee Liefs Liesje
Nou ik heb vandaag m'n gesprekje gehad. Ze komen het hier ophalen, maar precies op de dag dat ik overdag moet werken, en aangezien ikhet niet aan straat ga zetten , ga ik het zelf maar iedere week naar het hiernaast gelegen dorp brengen, geen probleem. Ze werken idd met een nummer en het is hier wel in een woonwijk, gewoon bij de consulente heb ik begrepen, maar het kan donderdag-avond of vrijdagochtend, dus s avonds in het donker is het ook niet echt opvallend en buurtbewoners zullen het wel gewend zijn . Ik ken verder niemand daar dus, dat geen probleem . Ik ga morgen beginnen. Leuk is ook wel dat ik nu een test heb, die mooi blijft en natuurlijk het mooi boek dat je als kado kunt uitkiezen helemaal geweldig
Ik heb ook meegedaan toen ik zwanger was, ik zette het bij de achterdeur zodat de buurtjes het niet konden zien, maar bij een tweede zwangerschap doe ik het denk ik niet.
Ik denk dat ik als er een volgende keer komt wel mee zal doen. Maar deze keer had ik al mijn energie nodig om te wennen aan het feit dat ik een kindje zou krijgen. En ik vond dat ik mezelf en het kindje het niet aan kon/mocht doen om me ook daar nog mee bezig te moeten houden. Ik vond dat het kindje in mijn buik al genoeg stress mee kreeg door alle andere dingen die er geregeld moesten worden en vond dat ik nu wel even aan mezelf mocht denken.
ik doe zeker mee. Je krijgt enorme tassen die alle flessen keurig verbergt dus dat is al geen probleem. Tevens is het tegenwoordig vrij snel donker dus niemand ziet me als ik de tassen in de auto zet en ze naar het depot breng. En voor de twijfelaars draai het eens om: Stel dat zwanger worden bij jou moeilijk gaat en jij hebt het HCG nodig van anderen om zwanger te worden? Dan zou je toch ook heel blij zijn met de meiden die bereidt zijn dit voor je op te vangen. Ik hoop alleen niet dat mijn HCG in het dikke lijf van Gordon belandt
Ik ben vandaag 15 weken en 1 dag zwanger en hiep hiep hoera! Maandag wordt de laatste lading opgehaald! Bij de eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan, maar ik ken toch aardig wat mensen in mijn omgeving die niet zo makkelijk zwanger (konden) worden. Bij mij was het wel 2 keer erg snel raak. En als ik dan iets kan doen, hoe klein ook, doe ik dat graag. En ja... tuurlijk is het wel wat 'gedoe'. Maar ik werk 4 dagen en dan gaat het dus alleen om de tijd dat thuis naar de wc gaat. Dus zoveel moeite is het uiteindelijk niet... vind ik. Maar ik ben wel blij dat de laatste paar dagen zijn aangebroken!