Als het raak is denken jullie aan moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap meegedaan (nu bijna 5 jaar geleden) het was toen met groene flessen met een of andere vloeistof erin (ik weet niet of dat nu nog zo is)..
    Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik werd hardstikke misselijk van de geur van die vloeistof die uit dat kannetje kwam.. Dat lag waarschijnlijk ook aan de zwangerschap.
    Ik heb het wel helemaal tot het einde volgehouden, maar was best blij dat ik er mee kon stoppen. Ik heb 1 x mee geholpen maar help niet meer mee. Als alle vrouwen nou 1 x mee zouden helpen zou dat al heel veel opleveren!

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja die vloeistof is nog zo dat is een soort conserveringsmiddel.
    Ik hield gewoon mn neus dicht met het overschenken en als het echt niet ging dan vroeg ik mn man. :)

:D als ik weer zwanger mag worden help ik zeker weer mee, omdat ik weet dat ik elke keer iemand kan help door enkel en alleen te plassen!
    Dat laat ik niet voorbij gaan zo'n kans om iets goeds te doen voor een ander.

3. waterval

waterval Nieuw lid

7 nov 2007
    1
    0
    0
    Zal het zeker doen als het zover is. Is top als je iemand anders er mee kunt helpen

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :thumup: enneh ik duim voor je dat het snel raak mag zijn! :D

5. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    of dat vieze flesje er nog bij zit kan ik straks vertellen, om 11 uur heb ik een eerste afspraak dus ze zal me alles wel uitleggen :D

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haha geloof me die zitten erbij :) ;)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier is het ook zo :p . Plassen. Schenkkan eventjes op de grond. Groene pot pakken. Grote hap lucht nemen. Adem inhouden. En dan snel dop eraf, kan leegschenken, dop er op. Gezicht afdraaien van de fles en weer adem halen hihi. Op die manier heb ik het dus na de 1e keer nooit meer geroken hihi.

Ik dacht ook eerst van: Die lucht valt wel mee! Want ze had het gezegd, dus ik had die kan opengedraaid en het stonk amper. Maarja, toen er 1x urine bij kwam... poehee!

Maar ik adem die lucht dus niet meer in en nu is het goed te doen. Alleen snachts sla ik over. Dan vind ik het eventjes te veel gedoe en wil ik gewoon weer snel m'n bed in ;) maar verder ga ik dit best wel vol kunnen houden. Geen probleem :)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja heel herkenbaar hihi zo ging t bij mij ook wilde inderdaad prima.

S nachts plaste ik gewoon in de kan waarin je t opvangt en ik schonk het dan pas s ochtends weer over. Daar ging ik inderdaad s nachts niet mee klooien hahaha ben je niet helder, overal urine ;) :)

9. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    nou gisteren heb ik alles gekregen en inderdaad er zit conserveringsmiddel bij, het zit al kant en klaar in de groene flessen
    ze gaf mij als tip tegen de stank om buiten de dop er af te draaien en 5 min. buiten te laten staan voor je het gaat inschenken, dan is de ergste stank weg
    ik ga dinsdag beginnen en ik ben blij voor de waarschuwingen van jullie hier tegen de stank ;)

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahha ja succes er mee!

11. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik heb er ook eenmaal ana mee gedaan, niet af kunnen maken ivm miskraam. Wat mij opviel, was dat ik te weinig bussen had voor een hele week. Ik kwam er eigenlijk altijd 1 tekort en dan ving ik alleen maar 's avonds, 'sochtends op mijn vrije dag en in het weekend mijn urine op. Wie had dit ook?

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmm nee had bussen voor een week. En gooide soms ook wel ff wat bij elkaar in dus ruimtegebrek nee had ik niet. Kon het gewoon allemaal net redden. Hahha misschien plaste je gewoon heeel veel?

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik had ook meer dan genoeg.
    Ik kreeg wel de 1e keer 2 setjes bussen en kon ze zelf wegbrengen en nieuwe pakken (zoveel als je wilt ;) )

Ik heb de vorige keer helemaal meegedaan maar helaas was het hartje van mijn kindje gestopt. Ik heb heel lang iets gehad van ... ik heb al die weken meegedaan en zelf zit ik nu met niets.
    Maar nu begin ik er toch weer anders over te denken dus zal waarschijnlijk de volgende keer weer gewoon mee doen.

en idd neus dicht bij het overgieten. Niets aan het handje... :p

14. Nicci

Nicci Lid

18 jun 2006
    62
    0
    0
    Adviseur CWI
    Den Helder
    Ik wilde tijdens mijn zwangerschap ook mee doen met moeders voor moeders. Maar ze kwamen het hier in Den Helder niet ophalen!
    Erg jammer....

15. ik ben ook van de partij.
    heb me gisteravond aangemeld.
    nu ff wachten op telefoontje...

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Top!

17. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Als het bij ons eenmaal raak is wil ik heel zeker weten mee gaan doen :D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    super. ik duim voor je hoor dat het raak mag zijn binnenkort! :D

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    FF UPPEN! ;) :)

Enneh succes voor alle dames die aan t proberen zijn om zwanger te worden.

Mijn duimden draaien voor jullie allemaal! :D

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina