ik wilde wel mee doen, vind het een geweldig initiatief, maar helaas is het hier niet. de dépo post is in groningen (geloof ik) en ik heb geen auto en dan nog is het een uur autorijden. het wordt hier niet gehaald. in het noorden blijkt weinig animo te zijn werd me destijds verteld.
ik doe mee met mvm! woon midden in de stad, dus zag de bussen voor de deur niet zitten en kan ze nu gewoon in de stad wegbrengen. ik voel me er goed bij om mee te doen ook al is het soms wat gedoe. wij zouden bijna beginnen met de behandelingen en dan had ik ook graag gebruik gemaakt van de pregnyl! ik zie het net als met orgaan donatie. als ik een nieuwe nier of nieuwe huid nodig zou hebben, zou ik ook graag gebruik maken van een donor. zou me dan een beetje hypocriet voelen als ik zelf niet mijn organen af zou staan. kan me trouwens wel heel goed voorstellen dat als je al met veel gedoe zwanger geworden bent, je wel ff klaar bent met gedoe. ik hoop dus dat er veel meiden mee doen die gemakkelijk zwanger geworden zijn! maar hoop niet dat ik hier mensen mee voor het hoofd stoot! iedereen zijn mening en niemand is verplicht om mee te doen!
Mmm ze zijn hier wel begonnen enneh ze had bij mij een hele lijst in de provincie met aflever-depots . Maar ja als je geen auto hebt is het wel lastig... maar k snap niet dat er maar een was namelijk. Ze had bij mij een hele lijst ik kon kiezen En qua animo,ze zijn druk aan het promoten en er is een tijd lang in een aantal provincies geen inzameling geweest omdat er geen depots waren. Nu dus wel weer
K snap je wel..alleen dat mensen het een gedoe noemen snap ik niet echt. Ik heb het zelf niet al zeer lastig ervaren ofzo. Ik bedoel plassen moet je toch. Had zelfs een extra kan op mn werk, en die had ik in een tas, ff plassen hup overschenken en klaar. Of ik het nu doorspoel of overschenk maakt niets uit qua moeite En anders gewoon lekker alleen als je thuis bent, elk druppie helpt immers
bij de eerste 2 heb ik geinformeerd naar moeders voor moedrs maar hier hadden ze geen ophaaldiensten dus kon het niet bij de 3de heb ik het niet eens geprobeerd had het graag gedaan maar kon er niet aan meedoen
Maar als er geen ophaaldiensten zijn zijn er toch meestal wel aflever depots waar je zelf heen kan brengen? Is tenminste hier wel zo, halen ze niet op maar kun je wel zelf brengen Maar misschien was dat er toen nog niet...wel jammer hoor. Hopelijk hebben ze binnenkort overal afhaaldiensten of depots!
zeker weten dat ik mee doe als het zover is. ik denk aan een ander die niet zo een twee zwanger kan worden. het gaat maar om plassen, plas spoel je normaal door nou wat is daar zo erg aan..
toen ik informeerde was dat in 2004 dus ja best kans dat het nu wel weer actief is het noorden. als ik weer zwanger mag worden, dan zal ik zeker wel informeren.
ik wil graag mee doen, maar ze zijn gister langs geweest en ik mag niet mee doen! ben tussen 1980-1996 langer dan 180 dagen in engeland geweest. baal hier als een stekker. bij mijn eerste zwangerschap mocht ik wel mee doen!
er was toen helemaal nog niks hier zit helemaal bovenin noord holland weet niet of dat al veranderd is kan best maar toen helaas niet had graag iemand willen helpen ermee. maar voor ons geen kindjes meer als het aan me vriend ligt tenminste ik heb nog zo iets wie weet ooit als de 3 meiden wat groter zijn ik ben nog jong
Nou ik wil ook wel mee doen als het kan want ik heb een schildklierafwijking en slik hier medicijnen voor en weet dus niet als het kan. Ik weet ook pas net dat we zwanger zijn dus wacht eerst mijn 1e echo wel af 14 feb. Zal het dan zeker is vragen. Want ik ben er zelf reuze blij mee dat dit gebeurd anders had ik hier waarschijnlijk niet eens aan hoeven te denken
Tsja kan maar zo hoor. Ze zijn sinds een aantal jaar weer actiever in een aantal provincies. Maar t is zo jammer dat het moeilijk is om afleverdepots te vinden enzo, waar niet gehaald kan worden. Dus druk aan het werven Enneh wie weet hihi je bent nog jong, haha en informeren kan altijd nog mocht het weer raak zijn
Ja jammer...heeft te maken met mogelijke infecties ofzo toch? Ik kreeg ook een hele vragenlijst..en moest ff een weekje wachten omdat ik net antibiotica had gehad....