Hey Mupkuh, ik moet maandag ook weer komen voor een echo. Dus spannend is het zeker! Ik wens je ook heel veel sucses het weekend en maandag. Duurt altijd zo lang he? als je moet wachten......hihihi Tot snel, Grts
Ik weet zeker al iets. Gelukkig goed nieuws! Ben alleen een week minder lang zwanger. Volgende week heb ik weer een echo voor het hartje.
hallo ik was net geen 11 weken zwanger, na de eerste echo bleek dat er geen hartje klopte en dat ons kleintje was gestopt met z'n hartje toen het 7 weken en 5dagen was. ik had niets gemerkt, geen pijn , geen bloed verlies nikske. Was er toen kapot van. Nu moet ik donderdag weer voor een echo en ben bang, heel bang dat het zich weer zal herhalen.
Helaas kan ik er nu ook over meepraten. Vandaag naar het ziekenhuis geweest en het hartje klopte niet meer. Ik zou nu 10 weken zijn en vorige week klopte het hartje nog goed en we zagen hem Zelfs bewegen. Doodongelukkig voel ik me nu en heb echt een heel heel groot verdriet, na la die jaren proberen, ziekenhuis in en uit,IVF, 2de terug plaatsing en nu dit! ik probeer allerlei dingen te bedenken waar het nou aan ligt maar helaas daar zal ik nooit achter komen.
spacey wat een nieuws zeg. Jij kan er echt niets aan doen hoor, steek dat niet in je hoofdje he. Probeer ergens een plaatsje te zoeken waar je hem/haar kunt gedenken en een plaatsje waar je tot hem/haar kunt komen. Je kleintje straalt nu als een zeer mooi sterretje op ons zeer. Onze kleine sterrekinderen zullen over ons allen waken. Ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken, dit zal wel wat tijd in beslag nemen. Maar ben er voor je. Zo'n verdriet moet je niet alleen verwerken meid
Jij ook veel sterkte Mupkuh! En dank je Zico jullie gaan me veel zien op deze site. Maandag moet ik bij de gynl. komen en gaan we kijken wat er moet gebeuren. Ik heb liever aankomende week een curretage dan kan ik dit achter me gaan laten en verwerken, dan pas is het echt af. Ik heb nog 3 embryo'tjes dus ik heb nog een kans, alleen vertrouwen erin hebben is heeeeeel moeilijk zo. Tot snel, grts
Dank je meid. Ik heb ook bewust gekozen voor een curretage. Zo ben ik er iig zeker van dat alles weg is. En pillen thuis vond ik zo eng.