eisprong nu al??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hailey1826, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    Hey, ik zit volgens de banner 2 daagjes voor mijn eisprong.
    Nu voel ik sins vamiddag steken links in men onderbuik en pijn in men rug , ook gele afscheiding.
    Kan het zijn dat dit nu men ei is?:( had sins men pilstop 24 december , cyclus van 30 dagen , maar ben zo goed als pas gestopt met de pil , bedankt xx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het kan zijn dat dit je ei is, hier kun je namelijk wat steekjes onder in je buik mee ervaren maar hoeft niet. Die gele afscheiding is dan weer vreemd, want als je in je vruchtbare dagen zit hoort dit doorzichtig te zijn, als rauw eiwit. Zou het zekere voor het onzekere nemen en lekker aan de klus gaan ;)

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    De steekjes kunnen ook al een aantal dagen voor je eisprong komen. Ik had toen een hele tijd steekjes. ALleen rond m'n ei was m'n slijm wel doorzichtig.

4. fafa

fafa Niet meer actief

Ik voel mn ei ook vaak vanaf een week van tevoren al. (hoewel dan alleen tijdens zware dingen tillen, heftige seks (sorry for the details) etc.) Dus als je iets voelt maar nog wel gelige afscheiding hebt kan het zijn dat ie aan het rijpen is, maar nog niet springt.

Of je voelt misschien wel gewoon je darmen oid, ik vind dat vaak ook niet te onderscheiden.

5. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    gister avend kreeg ik rekbaar slijm:D dus hellow eitje :p xx

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Dan kan het nog een paar dagen duren!
    Ik krijg altijd 2 dagen voor mijn eisprong rekbaar slijm.

7. hailey1826

hailey1826 Actief lid

27 jan 2010
    388
    0
    0
    horeca vakantiecentum
    belgium aan zee
    o ow :$ echt ?? ;) en had eergisteren steekjes links? verder klussen geblazen , dacht een dagje rust te hebben:D

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je moet overigens niet al te veel op je banner letten hoor! Dit is maar een indicatie. Je eitje kan eerder of zelfs later komen dan op je banner vermeld staat! Zou sneu zijn als je gericht naar je banner zou gaan klussen en je mist je ei.

Beter is het dan nog om ovulatietestjes te gaan gebruiken.

Ik heb zelf altijd een paar dagen eipijn. Zodra de pijn weg is, heb ik mijn eisprong (de pijn komt dus voor de eisprong). Dit weet ik doordat ik altijd inwendige echo's krijg in verband met mijn IUI's.

Deel Deze Pagina