Je bent zo'n 14 dagen voor je volgende menstruatie het meenst vruchtbaar, helaas weet je dit dus pas achteraf en is het ook nog wel mogelijk dat dit een paar dagen eerder of later is. Zelf heb ik een aantal maanden mezelf in de gaten gehouden (van binnen, kost niks en is heel niet zo raar vind ik) en kan na mijn idee de dag voor de eisprong nu herkennen, ik heb 10 na mijn eerste menstruatie dag mijn eisprong, dus kunnen zo gauw mijn ongi over is (5 dagen) beginnen.... Ik herken dit aan erg vochtig tijdens vrijen, draderig rekbaar slijm, open hoge baarmoedermond en een dag later heb ik (vaak rond een uur of 7) felle steken links of rechts. Ik ga deze maand tempen om mijn gevoel te bevestigen (hoop ik)
Ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben en had juist totaal niet het idee dat ik het was. Terwijl vorige rondes was ik ervan overtuigd! Dus het zegt niet alles...
Bedankt! Ik ben ook super blij. Had het gewoon echt niet verwacht. Vanavond mijn mannetje verrassen met een cadeautje.
ik denk ook ieder maand het is zo ver zwanger en dan was ik het niet! maar deze maand had ik het niet verwacht was er niet mee bezig en ja hoor zwanger
Meiden, van harte!! geniet er lekker van truusje; dus je mannetje weet het nog niet! wat een verrassing zal dat zijn!
Nee, hij weet het inderdaad nog niet. Hij wilde graag samen testen als het zover was, maar ik vond het leuk om het op een speciale manier te vertellen. Dus ik ga gewoon zogenaamd slapen en leg een cadeautje (een boek speciaal voor aankomende papa) op zijn kussen. Wij werken wisseldienst en hij is vanavond om 22.00u klaar. Spannend!!
Ik weet ook nog niet precies hoe tempen gaat, maar is hier op het forum heel veel over te lezen (zwanger woden en temp. kaartjes bijvoorbeeld) Ik meet nu nog gewoon iedere ochtend om 6.30u mijn temp. en schrijf op en ga weer slapen! Moet op ong zelfde tijdstip en dit is de tij die ik opsta als ik moet werken, dus hou ik int weekend en op mijn vrije dagen maar aan! Succes!
Ik wist het ook zeker voordat ik ging testen; het is niet zozeer adhv die kwaaltjes maar gewoon het ANDERS voelen/zijn. Iets wat je nog niet meegemaakt hebt, dus niet één kwaaltje, maar een algemeen gevoel. Ik had ook elke ronde van "hmmm ... zou het misschien?" maar nu was het echt; " Jep, het is zo ver." Dat was het verschil bij mij.
Het was een groot feest gisteravond! Hij had al een vermoeden zei hij. Grappig! Hij ging gelijk uitzoeken op internet wat ik wel mag en niet mag. Had ik echt niet verwacht dat hij zo hard van stapel zou lopen.
lang geleden dat ik hier was maar ik wil even vastleggen dat ik een goed gevoel heb deze maand, weet niet waarom en het slaat vast nergens op, maar wil het wel even kwijt! ps heb net mijn ei gehad en heb geen klachten!
Ja bij mijn zoontje wist ik het al ruim voor mijn NOD. Ik had dingen die ik nog nooit eerder in mijn leven had gevoeld. Dus toen we de test deden was het niet eens echt een verassing voor ons. Ik hoop dat ik het deze keer ook weer voel!