Als iedereen vraagt hoe t gaat..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny

Sanny Niet meer actief

@ Netty, vind t heel vervelend dat je 4 miskramen en een doodgeboren kindje hebt, heb zelf 2 miskramen gehad dus daar kan ik wel over meepraten. Net als meerdere hier op dit forum.
    Maar wat ik niet snap is waarom mag je van jou niks als je zwanger bent: als je voor de laatste keer zwanger bent waarom mag je na 2 zoons dan geen voorkeur voor een dochter hebben. En waarom mag je niet klagen over je kwalen. Wat mag van jou dan wel?
    En om je mening elke keer zo vetgedrukt neer te zetten komt erg schreeuwerig over. Ook om t geloof er elke keer bij te halen vindt ik nergens op slaan. Dit is een zwangerschapforum, iedereen die een kinderwens heeft kan hier op terecht of je nu wel of niet gelooft. En om het geloof er bij te halen terwijl je niet eens weet of diegene wel gelooft, getuigt van weinig respect.
    Iedereen hier heeft een kinderwens en daarbij komen bepaalde gevoelens naar boven. Laten we vooral elkaar respecteren en elkaars gevoelens en kwalen accepteren, iedereen is anders. En elkaar afkraken lijkt me niet de bedoeling van dit forum.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou meiden, laat het rusten en klets in dit topic over waar het voor bedoelt is.
    Ieder zijn mening!

groetjes

3. Niet meer actief

al klaar...

4. Niet meer actief

DELETED

5. Niet meer actief

Ja, hier kan ik alleen maar zeggen dat ik het daar wel mee eens ben.

Ik vind dat als een topic gesloten word, het dan ook wel klaar moet zijn. Op een gegeven moment is de (moeder)koek op!

6. Sanny

Sanny Niet meer actief

Je hebt nog maar in 2 topics gereaggerd dus allerlei topics kunnen t niet zijn. En ik laat t nu rusten want Natasja heeft daarin gelijk, dit is niet de bedoeling van dit topic.
    Hoop wel, dat ook al kunnen we niet in elkaar gevoel meeleven, we wel elkaars gevoel kunnen accepteren. En meer zeg ik er niet over.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ga er dan hier ook niet over verder :rolleyes:

8. Niet meer actief

DELETED

9. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    even weer terug naar het topic, soms baal ik als ze vragen hoe gaat het....., denk ik hallo mijn leven bestaat niet alleen uit de zwangerschap....
    maar stiekem vind ik het toch wel fijn dat mensen naar me vragen. Als niemand iets zou vragen/ zeggen zou het toch ook niet leuk zijn.

10. Niet meer actief

DELETED

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Deze snap ik even niet. Het is toch juist normaal dat het kleintje niet meedraait 's nachts?
    Ik zou het juist heel vervelend vinden als ze wel meedraaiden elke keer dat ik weer eens zit te woelen in bed :)

Of hoe bedoel je dat?

12. Niet meer actief

DELETED

13. Niet meer actief

hihi, ik herken dat. Isabella trappelde er vrolijk op los als ik probeerde te slapen... errug leuk . die schopjes tegen mijn blaas :)
    Ik had het meeste las van restless legs . Afgelopen zomer had ik er heel veel last van en in de laatste weken van mijn zwangerschap.
    De zwangerschap op zich vond ik wel meevallen... maar ik was wel erg zenuwachtig over de bevalling.

14. Niet meer actief

DELETED

15. Niet meer actief

Een paar weken voor de bevalling wel . Toen ik voor het laatst bij de gyn op controle moest maakte ze meteen een afspraak om ingeleid te worden werd ik me een potje zenuwachtig. :oops:

16. Niet meer actief

DELETED

17. margrieta

margrieta Lid

28 dec 2006
    26
    0
    0
    ik heb vooral last van m'n allergieën.
    benauwd, bij en voorhoofdholte ontstekingen, jeukende en tranende ogen.
    Maar ik heb nu nieuwe medicijnen die je wel mag tijdens de zwangerschap.
    dus het gaat al wel wat beter.
    verder ben ik moe.
    ene.......................o ja zwangeschapsdementie.

18. Niet meer actief

Ik heb een tijdje geroepen dat ik nooit voor een tweede zal gaan. :)
    En ik denk ook dat mocht ik nog een keer zwanger raken best zenuwachtig zal zijn .. maar jah, het kind zal er toch ooit uit moeten he. :) Ik wil niet meer ingeleid worden. ....

19. Niet meer actief

DELETED

20. Niet meer actief

Ik riep meteen.. Op deze manier wil ik er nog wel een paar.. haha..

Maar ehm.. AUW.. teveel gedaan vandaag.

1 ik word HE-LE-MAAL lens getrapt tegen mijn inwendige blauwe plek. Echt zo niet fijn..

2 mijn lies brand als de hel.. (wat overigens ook van het indalen zou kunnen zijn, of van de verzakte bekkenbodem, of ...pff. ik heb meer opties...haha)

Deel Deze Pagina