Als iedereen vraagt hoe t gaat..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha, Sinds een paar weken kriebelt het weer bij mij :oops: 8) We willen niet dat Isabella en een 2e teveel in leeftijd verschillen.. 8)

2. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,
    ik zag net dat jullie je afvroegen,waarom ik zei dat de kleine niet meedraait `snachtes.
    ik slaap altijd op mijn zij en dan gaat de kleine meestal ook tegen het matras aanliggen,zo ver mogelijk en als ik me dan wil omdraaien,dan duurt het weer ff voordat ze naar de andere kant gaat liggen.
    ldat is dus niet echt prettig,maar ja tis allemaal voor een goed doel.
    vind het soms wel grappig,maar meestal doet het behoorlijk zeer.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh op die manier! Ja bij mij is dat eigenlijk normaal omdat er aan elke kant al een kindje ligt haha, dus vandaar dat ik me er ff niets bij voor kon stellen ;)

Maar om toch ook ff te klagen in dit heerlijke klaagtopic: de nachten zijn draaaaama! :(
    Moet sowieso elk uur naar de wc, lig op geen enkele manier echt lekker dus lig eigenlijk maar te draaien en te woelen etc. Slaap ik eindelijk eens, begint er weer eentje naast me te snurken *zucht*
    Poeh zeg, ik merk nu toch echt wel dat ik in de 'hoogzwangere' fase begin te raken ;)

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ikke ook ff lekker klagen, maar zal beginnen met te zeggen dat ik het allemaal weer zou doen voor een kindje hoor!

Ten eerste de :c: bekkenpijn!
    Vind ik het allervervelendste omdat het me echt belemmert in alles, en dan met name ook leuke dingen doen.
    Het is soms moeilijk om van de zwangerschap te genieten als je al 7 maanden pijn hebt bij alles wat je doet.

En dan inderdaad de moeheid, maagzuur, pijnlijke voetzolen, benauwdheid, zere ribben en die dementie.......men wat is dat irritant zeg....

Ik raak van alles kwijt, haal van alles door elkaar, en vergeet belangrijke afspraken. Ik moet echt alles opschrijven!

En die gebroken nachten inderdaad.......ben je al zo moe, kun je ook nog eens niet bijtanken :cry:

En toch weegt het niet op tegen dat ene speciale gevoel dat er een kindje in je buik groeit.......gek eigenlijk he ;)

Ik weet nu al dat ik het zo weer zo doen voor een kind, ik vind het zo iets speciaals. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot mijn beeb er uit is zodat ik me weer fit kan gaan voelen, me vrij kan bewegen, enz.
    En aan de andere kant kijk nu alweer uit naar de volgende keer, als ik het geluk mag hebben dat het weer lukt natuurlijk!

5. Niet meer actief

DELETED

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat is gelukkig niet bij alle mannen zo ;)

7. Niet meer actief

Nou.. die van mij wel. Als ie een koutje heeft dan zit ie te miepen. Maar lijkt ie mogelijk echt iets te mankeren, dan zegt ie het niet en maakt ineens een afspraak bij de HA,...

Deel Deze Pagina