Tja, vrijdag de laatste dag gemaakt op mijn werk....nu lekker genieten van mijn verlof... Maar het was potjandorie wel een emotionele dag zeg! Ik maar de hele stoer zeggen: "ik ben eraan toe" Nou ik vind het helemaal niet leuk om mijn werk achter te laten. Vanaf december heb ik mijn vervangster ingewerkt en hoe dichter de datum naderde, hoe minder ik te doen kreeg. De laatste twee weken, heb ik er voor spek en bonen bij gezeten op het werk. Niet leuk dus! En nu is het zover en ga ik met gemixte gevoelens naar huis....pffff het is ook nooit goed he!....
Ja kan me voorstellen, zo'n dubbel gevoel. Ik heb vlg week mijn laatste werkdag, ben dan 35 weken. Maar wel een heerlijk idee, lekker niks moeten. S'morgens lekker blijven liggen, filmpje huren, 1000 keer per dag de babykamer in lopen, babypakjes wassen en strijken (hihi) En straks zijn we er allemaal weer aan toe om weer te gaan werken... Rare wezens zijn we eigenlijk he, die stomme hormonen ook. Geniet van je verlof, nu echt de laatste loodjes. Groetjes Dee (ps wanneer en je eigenlijk uitgeteld?)
Lekker hoor Zonnestraal! Raar he, dat afscheid op je werk, ik vond het ook een vreemde dag. Maar het went wel heel snel moet ik zeggen, lekker thuis elke dag Lekker opruimen en schoonmaken, de laatste dingetjes in huis halen, lijstjes nachecken of ik nu echt alles heb... (net nog weer 2 knalroze matrashoezen voor ons bed gehaald + een roze flanellen pyjama, sudocreme, billendoekjes en nóg maar een pak luiers) Deze tijd heb ik echt wel nodig. Geniet er van!
Ik ook ik ook . Maar kan me voorstellen dat het wellicht anders is als de tijd daar echt is. Hopelijk wen je er snel aan net als Anabella en kun je er heerlijk van genieten! Genietse!
Lekker hoor! Ik moet alleen deze week nog en dan zit ik ook lekker thuis. Ik moet er wel aan toevoegen dat ik er erg aan toe ben. Maar ik ga het werk wel missen, vooral mijn leuke collega's.
Geniet lekker van je verlof. Het gaat zo snel de tijd. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Ik kijk enerzijds heel erg uit dat mijn verlof gaat beginnen, stop bij 34 weken, maar anderzijds ook bang dat ik in een zwart gat val. Ik werk nu fulltime (en heb op een dag 3 uur reistijd), dus heb straks opeens wel heel veel tijd voor mezelf! In het weekend voor dat mijn verlof begint kunnen we eindelijk de kinderkamer gaan ophalen. Dus de eerste dagen van mijn verlof kan ik daar lekker druk mee zijn! Heel veel plezier en succes met de laatste loodjes! Rust lekker uit!
Goh, ik moet ook nog 3 weken werken, en ik kijk zo uit naar mijn verlof. Ben er echt aan toe. lekker genieten hoor!
Ik moest de eerste week vooral heel erg wennen aan mijn verlof, viel best wel tegen. Week twee was al een stuk beter en verder dan die twee weken ben ik niet gekomen!
ik was er wel aan toe hoor (mijn eerste zwangerschap).. Ik zou ook niet meer terugkomen. Ik heb tot 35 wkn gewerkt en ik had het zoooo gehad! Ik heb er ook geen moment spijt van gehad trouwens.. En het was echt een keileuke baan. Nou ja.. straks moet je weer beginnen en dan zijn de gevoelens andersom (heb ik me laten vertellen)
Vorige week was me eerste verlof week,moest echt wennen zo heel de dag thuis zitten,maar nu merk ik wel dat alles zwaarder gaat worden,dus ben ik heel blij dat ik al met verlof ben! Geniet ervan! Groetjes,
Ik vond het ook heel raar maar nog raarder vond ik het om weer terug te komen! Kindje thuis en het werk heeft ook niet stil gestaan! Ach als je een maal thuis bent ga je echt aftellen en als de beeb er is vliegen de dagen!
Ha...ha, ja we zijn echt rare wezens, zo met onze hormonen. Vandaag mijn tweede dag verlof! Heb gisteren de ramen gewassen.. Het hele huis van boven tot onder geschrobt.. en toen was ik moe zeg! Je gaat rare dingen doen, zo in de laatste weken. Vandaag heb ik de tuin gedaan.. Tja, mijn vriend weet niet wat hem overkomt.. Morgen ga ik maar eens voor de zoveelste keer kijken of ik echt alles in huis heb.
Haha, heerlijk toch. Ik heb ook al een complete lijst in mijn hoofd van wat ik ga doen als ik met verlof ben straks. Keuken schooonmaken en opnieuw indelen (nu totaal niet praktisch), alle kasten uitzoeken en opnieuw indelen. Nesteldrang?
Als je met verlof gaat, lijkt het zooooo lang: 16 weken. Ik ben half oktober met verlof gegaan en volgende week is mijn laatste week alweer. En ik heb echt wel weer zin om te gaan werken, maar om mijn zoontje bij anderen achter te laten vind ik echt verschrikkelijk. Dat zal ook wel weer wennen, maar toch... Kortom: genieten van je verlof, want het vliegt voorbij! Groetjes Lydia
Nog 4 weekjes na deze week en dan begint mijn verlof..Bijna 7 weken van tevoren.. Alleen vraag ik me juist af of ik me wel kan vermaken die 7 weken thuis.. Maar veel babyblaadjes lezen,nog duizenden foto's in te plakken..Heb al een proefabonnemnt op de krant besteld etc..maar toch. Lichamelijk gezien zal het dan ook vast wel tijd worden..en bovendien zitten mijn gedachten voor het merendeel toch bij die kleine dan ergens anders.. Dat je nu al zo verliefd op zo'n kleintje kunt zijn..en dan is ie er nog niet eens.. Zijn dat nou die aankomende moedergevoelens? Succes met alle laatste loodjes en geniet ze van je verlof!