Als iemand tegen je kind schreeuwt... zeggen jullie daar ook wat van?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dat is niet apart, jij begrijpt blijkbaar niet dat er mensen met een andere mening zijn. Ik zeg toch ook dat ik er niet bij was maar dat ik die vrouw haar frustratie wel begrijp. Nu doe je een beetje alsof ik haar reactie verheerlijk. Natuurlijk raakt zo'n reactie je, daarom ga je niet met een kind dat in zijn 'niet zo'n leuke periode' zit of huilbaby naar een restaurant. Dat was mijn punt.

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, zo herkenbaar! Heb ook zo'n man en die kan dan inderdaad ook nog een keer de volle lading krijgen van mij :D.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Mee eens

Mensen weten nooit wat er met een kindje is...

Ik zou me er echt nooit mee bemoeien of een vervelende opmerking maken.

4. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Snap je helemaal !

5. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Gelukkig nog iemand die mij snapt, haha ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Nee ik kan me voorstellen dat je dat nog niet weet
    Je hebt toch nog niet een kindje van die leeftijd gehad?

Een kind is een mens die je niet even aan en uit zet.

Soms kunnen kinderen prima uit bed komen maar ineens vanuit het niets heel moe of gefrustreerd worden ( sprongetjes et cetera...) Daar kun je echt niet altijd rekening mee houden.

Ik durf hier bijna te zeggen: Wacht maar.... :D

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Precies ik ook niet...genoeg geërgerd aan andersmans kinderen toen we zelf nog geen kinderen hadden maar ik zou er nooit wat van zeggen. Gaat wel weer over of ik ga zelf weg.

8. sunshineS1976

Nou idd...mensen weten niet wat ze zeggen soms!

Erg trieste verhalen tegengekomen hoe er tegen kinderen gereageerd wordt soms :$

9. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom ga je uberhaupt met kinderen naar bijv een restaurant?

Kids vervelen zich zo snel joh, en wat doen ze dan? Gaan ze klieren. Dat weet toch iedereen?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Wacht maar tot je zelf 2 jaar lang niet eens ergens meer een broodje kunt gaan eten omdat je kindje misschien wel gaat huilen in een broodjeszaak. Je kunt jezelf niet overal voor opsluiten en bovendien leren ze het dan ook nooit.

11. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Dat is helemaaaal mijn punt niet. Ik weet ook wel dat je dat niet even kunt reguleren, maar ik bedoel dat ik dat in een restaurant ofzo anders vind dat dat je door de stad loopt of in een supermarkt loopt. Ik bedoel gewoon dat als je wéét dat je kind wel eens erg lastig kan zijn en veel hinder kan veroorzaken voor anderen (iets waar niemand tegenwoordig nog aan denkt: andere mensen om je heen), dat je er dan voor kiest niet uit eten te gaan ofzo. Nu las ik dat het een setting was waar je even snel een broodje eet, maar zelfs dat zou ik vermijden. Waarom doet iedereen alsof ik niks weet nu ik nog geen kind heb gehad? Kom op zeg, ik zou er dan net zo mee omgaan als ik nu zeg, wacht maar... :D

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    OMG :D

Ja hoor...dat weet iedereen

Je mag nooit meer naar een restaurant als je een kind hebt..

Nou TS, je hoort het...je bent maar raar omdat je naar een restaurant gaat. Moet je niet meer doen hoor... Wist je dat niet? :D

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.190
    113
    Ze ging een broodje eten, niet naar een restaurant, ze zegt toch al dat ze dat voorlopig zeker niet doet?!

14. sunshineS1976

Het was a la V&D en Hema dus geen sjieke bedoeling als in echt uit eten gaan. Gewoon een plek waar meer kinderen komen.

Als die vrouw het normaal had gezegd of iets harder was het een ander verhaal geweest. Ik snap het best dat mensen zich daar aan irriteren. Maar het aan de andere kant van de zaak staan schreeuwen (echt schrééuwen) zodat wij en jan en alleman het heel goed konden horen, dat vond ik gewoon niet normaal. Er iets van zeggen is 1 ding maar op die manier...

15. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Dat is wel zo, maar dan hebben nog de situaties bij de huisarts, ziekenhuis, supermarkt, apotheek, etc...en raar maar waar ik heb ook wel eens een opmerking gekregen bij het pierenbadje (of hij niet zo kon schreeuwen...:().

Aan onze zoon is ook niet te zien dat er iets aan de hand is. Nou ja, als je even doordenkt dan zou iedereen moeten snappen dat zijn gedrag niet past bij zijn leeftijd. Maar sommige mensen genieten er gewoon van geloof ik om een rotopmerking te maken. Voelen ze zich weer even beter over zichzelf. Of ze lopen zo gefrustreerd rond dat ze zich niet kunnen inhouden...

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wauw, ik had zeker niet geaccepteerd dat iemand zo tegen mijn kind zou schreeuwen. Ik zou dus zeer zeker er iets van gezegd hebben, maar wel op een duidelijke, maar beleefde manier.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Hi hi

Ik heb de makkelijkste kinderen ooit...maar zelfs die hebben weleens een keel opgezet in een winkel...

Maar goed...jij krijgt een kindje die voorbeeldig is... dat kan...ik hoop het voor je ;)

18. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Rotterdam
    Dat zeg ik niet, moet je zelf weten..

Alleen ik zou zoiets niet zo snel doen met een jengelend kind...want je irriteert de rest + jezelf vooral. Dus echt genieten is het niet.

En ja, je lokt reacties uit bij mensen die daar voor hun ontspanning een hapje eten.

19. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Rotterdam

Ik heb het gewoon over een restaurant hoor,

bij al die instellingen die jij benoemd vind ik het van de zotte als iemand daar wat van zou zeggen.

20. Lizzthrasher22

23 okt 2014
    1.474
    2
    38

Dat ben ik met je eens hoor, dat je zoiets inderdaad niet door de zaak loopt te tetteren!

Deel Deze Pagina