Als iemand tegen je kind schreeuwt... zeggen jullie daar ook wat van?

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik had er ook even naar toe gelopen en even vriendelijk mijn mening hierover gegeven hebben, haha

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    lief van je.. :)

4. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    1.6 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in het Nederlands en in normaal geschreven tekst (niet alleen vet of cursieve tekst). Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters of een andere kleur dan zwart. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters, een andere kleur dan zwart of geschreven zijn in het buitenlands, zullen dan ook direct verwijderd of aangepast worden zonder verder overleg. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd, hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens. Vermijd titels met te veel hoofdletters. Gebruik in plaats van "HELP!!!" gewoon "Wie kan mij helpen met...?".

:cool:
    Gemeld :p

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nou echt wel. Hoe vervelend ook je peuter doet het ook niet met opzet. Mijn stiefmoeder heeft dit laatst ook gehad ander voorbeeld. Mijn dochter mag graag over randjes lopen vind ze prachtig. Nu deed ze dat dus op een randje bij iemands tuin en die man stoof maar buiten en ging me tekeer. Nou daar heeft ze korte metten mee gemaakt. Kom op zeg ze vertrapt niks

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een heerlijk topic weer.. :)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280