Als ik aan marnat en ikea denk , denk ik aan grote winkel en goedkoop eten, marnat tja moe en ongi is geworden
Als ik aan rozen denk, denk ik aan kleur in huizen. [ hier nooit kat vind ze te leuk , vandaar geen bloemen en rozen] Dankje moon
Als ik aan verf denk, denk ik aan pff wc nog verven hal nog slaapkamer ook nog. [Maar even geen zin in]
Als ik aan de wc, hal en slaapkamer verven denk, denk ik aan toen we aan het klussen waren in ons huis.
Als ik aan 2008 denk , denk ik aan mijn opleiding zorg 1 [ erg trots op me zelf met 9 en een 10 mijn diploma gehaald]
Als ik denk aan mijn opleiding, denk ik dat ik snel een keuze moet gaan maken. (Wil weer een HBO opleiding beginnen, ben er alleen nog niet over uit.. kinder- en jeugdpsychologie of pedagogiek)
Als ik aan dat ik snel een keuze moet gaan maken denk , denk ik aan die tijd is geweest. [ maak geen keus meer zie wel waar het eindigt] Maaritje @ Hoelang heb je nog? ik zou kijken wat licht je het beste en waar is het meest werk in te vinden. En dan een keus maken