Als ik denk aan mijn Oma, denk ik : kon ze dit allemaal nog maar meemaken ( maar ze is helaas al 10 jaar geleden overleden )
Als ik denk aan "kon ze dit allemaal maar meemaken", dan denk ik gelukkig aan niemand.(iedereen is nog in ons midden)
als ik denk aan niemand, dan denk ik aan gisteravond dat mijn vriend mij ten huwelijk vroeg op het strand na een etentje en dat nog niemand het weet...hihii
Als ik denk aan gisteravond dat mijn vriend mij ten huwelijk vroeg op het strand na een etentje en dat nog niemand het weet...hihii, dan denk ik zo'n geheimpje heb ik niet. ( gefeliciteerd \/ )
als ik denk aan 4 weken volhouden, denk ik aan werken. (dat zijn er eigenlijk nog 6 maar denken aan 4 werkt ook goed )
als ik denk aan goedkoop mee klaar denk ik aan de babykamer. De opa's en oma's hebben het meeste betaald.
Als ik denk aan de opa's en oma's hebben het meest betaald, denk ik aan mijn ouders die een groot deel van ons interieur hebben betaald
als ik denk aan mijn ouders die een groot deel van het interieur hebben betaald dan denk ik was dat maar zo