Als ik denk aan toen ik vertelde dat ik zwanger was denk ik daar moet ik tegen die tijd nog een orgineel idee voor verzinnen
als ik denk nu ik nog, dan denk ik: aan iedereen die zwanger is van een 2e kindje. (Blondsteenbokje? een idee... een handdoek met daarop opa en/of oma laten borduren en mooi inpakken en weggeven! Wij deden dat namelijk, 1 voor mijn pa en 1 voor mijn ma. Je had die gezichten moeten zien! Vooral omdat mijn broer en zijn vrouw een kleine 4 weken eerder eenzelfde bericht hadden voor mijn ouders!)
als ik denk dat wil ik ook: dan denk ik aan: dropspekkies en cocosspekkies! Maar ik mag ze niet want ik doe aan de lijn.
als ik denk aan pff kon ik dat maar dan denk ik hinkelen op je rechterbeen met je ogen dicht en je hand op je linker grote teen
Als ik denk aan hinkelen op je rechterbeen met je ogen dicht en je hand op je linker grote teen dan denk ik dan hoef ik gelukkig niet
als ik denk huh denk ik wat is dit nou weer voor puinzooi wat ik weer op mag lossen hier op me werk?!
als ik denk aan wat is dat nou weer voor puinzooi wat ik weer op mag lossen hier op het werk, denk ik het is ook altijd hetzelfde liedje. Liefs