Als ik denk aan "een persoon die onlangs op veel te jonge leeftijd zijn partner is verloren" dan denk ik, hopelijk overkomt mij dat niet.
als ik denk aan wat is dat lang geleden, dan denk ik aan een sigaret... heerlijk toch dat daarmee gestopt kan worden?
als ik denk aan mijn fantastische vakantie van augustus, denk ik ja, maar toen was het wel erg warm daar
Als ik denk aan toen was het wel erg warm, denk ik aan deze zomer toen ik hoogzwanger was (was me dat puffen en zweten! )
als ik denk aan deze zomer toen ik hoogzwanger was dan denk ik aan volgende zomer (dan is het mijn beurt)
Als ik denk aan toen we de rest van de familie over onze trouwplannen vertelden denk ik aan al die verschillende reacties die we kregen
Sorry dames, Ik ben er een potje van aan het maken! Ik had in eerste instantie op het verkeerde zinsdeel gereageerd. Ik dacht het snel recht te zetten, maar helaas was FreeWilly8 sneller!
als ik denk aan al die verschillende reakties die we kregen denk ik, voor sommige mensen doe je het toch nooit goed