als ik denk die houd het nog aardig vol die schat, dan denk ik aan me moeder die zoveel mee gemaakt heb
Als ik denk aan "die gaat het nog druk krijgen", dan denk ik aan mijn collega. (Hij komt maandag nl. terug van vakantie en zijn bureau ligt al aardig vol, net als zijn agenda.... )
als ik denk aan mijn collega dan denk ik die is nu mijn vriendinnetje (altijd leuk terug komen van vakantie )
als ik denk dat zal niet zo lang meer duren voor mij, denk aan aan me nieuwe huisje. (aan komende vrijdag de sleutel )
als ik denk aan me nieuwe huisje dan denk ik misschien over een aantal jaartjes (succes vrijdag! moet er veel aan gebeuren?)
als ik denk over een aantal jaartjes dan denk ik aan dan hebben wij mischien ook eindelijk een mooi klein wondertje
als ik denk aan dat lijk me niet prettig, denk ik aan de regen en onweer van gister avond/nacht (pluys jub moet veel gedaan worden en het is ook nog is woningruil hahahaha dus alles in 1 dag over verhuizen. Maar als het af is zijnn we wel super blij )
als ik denk aan de regen en onweer van afgelopen avond/nacht dan denk ik ik kom er niet van slapen (jeetje das pittig hoor! Veel opknappen en in 1 dag alles overhuizen! Heeeel veel succes!)