Als ik denk aan een pan vol met eten dan denk ik aan nassie (mijn vader maakt altijd een enorme pan vol hmmm)
als ik denk aan nassie dan denk ik dat heb ik vrijdag al gegeten (lekker hoor zo'n pa!) (het is al bijna woensdag Bijsje!)
als ik denk aan dat heb ik vrijdag al gegeten, dan denk ik aan kaasfondu! (ik weet het pluys, spannend he...ik bel je dan!)
als ik denk aan de kaasfondu dan denk ik heb ik nog noooit gehad! (wacht bij de telefoon woensdag!) (heb trouwens nieuwe foto's in mijn album staan)
als ik denk dat heb ik nog nooit gehad, dan denk ik aan de 100.000 (pluys kom daar maar eens een keer bij ons kaasfonduen, heerlijk!.....heb 15.10 de echo)
als ik denk aan de 100.000 dan denk ik daar weet ik een hele hoop leuke dingen mee te doen! (hou ik je aan! dus niet de volgende keer als we er zijn maar die keer erna? Moet om 14.30 op het cb zijn met Anoeka dus daarna ben ik bereikbaar! SPANNEND!)
als ik denk aan daar kan ik een heleboel leuke dingen mee doen, dan denk ik aan vrije tijd (pluys: help je me herinneren dat je komt eten de volgende keer dan? ben wat vergeetachtig Bel je zodra ik thuis ben, probeer het gewoon totdat je oppakt)
als ik denk aan vrije tijd dan denk ik aan winkelen met mijn schoonzus! (ik onthoud het wel hoor ! Ga ik expres even niet opnemen, kijken hoe lang je het volhoud!)
als ik denk aan winkelen met mijn schoonzus, dan denk ik aan de stamkroeg "hema" (hahaha....we zijn volhouders, komt wel goed)
als ik denk aan het familieweekend (hahaha), dan denk ik aan zuipen! (nou ja, dit jaar even niet voor mij)...of aan schoonouders?!)