Als ik aan de trouwerij van mijn vriendin denk, dan denk ik dat ze dat stiekem in het buitenland gaan doen [maken nu een wereldreis voor onbepaalde tijd]...
Oooh echt.. dat heeft ook wel wat hoor.. Vind je het niet jammer dat je er niet bij kan zijn?? Als ik denk dat ze het stiekum in het buitenland gaan doen dan denk ik spannend..
Ik zou het inderdaad wel erg jammer vinden. Ik weet ook niet of ze het gaan doen, maar ik kijk er niet raar van op als ze het wel gaan doen. Vind hun wel het type er voor. Mocht het gebeuren dan sta ik er natuurlijk wel volledig achter, het is hun feestje Als ik denk aan spannend, dan denk ik aan de kriebeltjes in de buik.
Het lijkt me wel heel romantisch zo echt met z'n tweeen.. alleen het 'wij' samen gevoel.. maar ik vond het fijn dat familie er bij was.. Als ik denk aan kriebels in m'n buik dan denk ik aan een verrassing..
Als ik aan iets speciaals denk, dan denk ik aan een frikandel... sorry, haha @Sass... lijkt mij ook bijzonder hoor. Geweldig toch op een speciale bestemming, alleen met z'n tweetjes en de ambtenaar dan . Wij hebben het intiem gehouden [alleen familie en beste vrienden] en dat had ik ook zeker niet willen missen.
Als ik aan een weekendje weg denk, dan denk ik aan aankomend weekend [waarschijnlijk gaan we dan namelijk nog een weekendje weg, hihi...]