Wat rot dat je je niet gehoord voelt, geeft toch een nare bijsmaak. Maar gewoon bellen als je het niet trekt! Je bent geen zeikert hoor! Probeer wel je rust te pakken, succes.
Tuurlijk ben je geen zeikerd. Alleen je verwachtingen zijn anders dan wat er nu gebeurd. En dus kom je niet genoeg op voor jezelf als je daar last van hebt. De vk kan niet in jouw hoofd kijken wat je verwachtingen zijn. Als je verwacht dat de vk langs komt, waarom vraag je dan niet waarom ze niet komen, wat hun redenen zijn? Internet is echt geen wetboek.... vaak staan er juist de vele uitzonderingen op.
hey meid, wat naar! Ik herken het ook hoor: mn hele zwangerschap nooit gebeld voor iets. Tot ik al over de 40 weken was en al de hele middag pijn had die constant was en daarbij steeds om de zoveel minuten harde buiken. Niet echt hoe typisch weeen worden omschreven dus. Ikhad dus iets anders dan wat op het blaadje stond wanneer je mocht bellen. Aangezien ik het vanaf een uur of 3 's middags al had en het met 10 uur 's avonds nog niet over was dacht ik: ik bel ff voor tips over wat ik evt vannacht kan doen en wanneer ik moet bellen en natuurlijk: wat kan dit veroorzaken? het is je eerste, dus weet jij veel! Daarnaast zat mijn man in die tijd aan de chemo (gaat gelukkig nu weer goed hoor) dus had ik redelijk wat stress, en dat wist zij ook. Zegt ze doodleuk: klinkt als een blaasontsteking, ga maar ff naar de huisartsenpost. dus manlief, met een potje pies van mij, naar de huisartsenpost 's avonds laat (terwijl ik met verrekte pijn in bed lag en hij doodziek was). zegt de arts daar: alles schoon, klinkt als een beginnende bevalling, laat de vk maar langs komen. Bel ik haar op met dat verhaal en dat de huisarts adviseerde dat zij even kwam kijken, zegt ze doodleuk: nu nog? ik hou er niet zo van als andere mensen mij gaan vertellen wat ik moet doen! Nou, dan breekt toch je klomp! Ze kent onze situatie, ik ben over de 40 weken heen, heb aanhoudende buikpijn en harde buiken en geen blaasontsteking. rara wat zou er aan de hand zijn? Uiteindelijk had zij dus gewoon geen zin om te komen, mocht ik naar t ziekenhuis en bleek ik 1 cm te hebben en idd beginnende weeen. met een slaapmiddel weer naar huis gestuurd en de volgende ochtend was het over. 2 dagen later ingeleid (omdat man er anders niet bij kon zijn). dus, helaas een bekend verhaal en ik weet hoe naar en vervelend je je kunt voelen! Hoop voor je dat je heel snel gaat bevallen! Voor zover ik weet zijn dingen als diarreen ook wel echt tekenen dat het er aan zit te komen (je lichaam ontdoet zich vast van alles wat je niet nodig hebt). En anders morgen echt om hulp vragen. wellicht kun je iets van pijnstilling/slaapmiddel krijgen, waardoor je wel even een nacht goed bij kunt tanken voor je de bevalling in gaat! succes!
Bedankt meiden, ik voel me een stuk beter. vk komt straks langs dus dan zal ik het er ook met haar over hebben. en @Sandana bedankt voor je eerlijkheid. is idd ook waar. ben erg benieuwd of ik ontsluiting heb, anders kan dit nog dagen gaan duren. vind het erg spannend.
Bah dat valt inderdaad tegen! Hoop dat de boel snel.op een kier gaat staan, kunnen ze eindelijk iets doen.
Ik zou vandaag gecontroleerd worden, me vk zou langs komen maar omdat het te druk was konden ze niet meer komen, dus dan komen ze morgen. vorige x kwam ze laat en nu van dag veranderd. ik wilde graag naar praktijk omdat ze niet langs konden komen, maar ik had te veel pijn om daar helemaal naar toe te gaan. het is echt nu pas dat mijn praktijk zo doet, begin zei ik letterlijk tegen iedereen dat ze naar mijn praktijk moeten want service is heel goed daar maar de afgelopen 3 weken ben ik helemaal niet te vrede. ik word zondag ingeleid en ik zou nu al bij een ander praktijk willen (ik weet dat het nu niet meer kan) maar als t kon had ik het wel gedaan. ik heb nu al een gevoel dat er morgen weer wat is
Zo ga je lekker met vertrouwen je bevalling in. Pff echt.niet normaal dat ze zo met je omgaan, Bah, echt vervelend voor je. Ik zou er vandaag zeker even een opmerking over maken, mocht je vandaag controle krijgen.
he wat vervelend voor je! wordt je bij de inleiding wel begeleid door je egen vk? Ik kreeg toen een vk vanuit het ziekenhuis toegewezen en die was heel erg aardig. Ik was daar erg blij mee: fijn verplegend personeel en de artsen waren super vriendelijk en ik voelde me helemaal op mn gemak. Hopelijk heb jij dat ook! Dan heb je alsnog lekker iemand anders aan je bed staan! Succes alvast en hou je ons op de hoogte?