Hoi An! Nog steeds geen voor jou! Balen hoor! Bij mij kwamen ze op dag 80 en nu wacht ik (stiekem niet) op de 2e ronde! Heb sinds gisteren ook een beetje bruine afscheiding , maar het wil nog niet echt doorzetten! Ik had ook nooit verwacht dat het allemaal zo lang zou duren. Je denkt gewoon: ik stop met de pil en dan word ik zwanger! Maar helaas, zo werkt het niet! Niet leuk als je iets wilt wat je niet gelijk kan krijgen! :x Sterkte, hoor! X MIR
denk dat iedereen dat hoopt of daar vanuit gaat dat het stoppen is en zwanger raken. vooral ik hoorde dit van mijn ouders nou was zo gepiept . balen hoor bij ons toch niet. maar zie dat we niet de enige zijn. sterkte en succes allemaal
Ik wist niet eens dat ontpillen bestond. Bij m'n 1e zwangerschap ook geen last van gehad. Toen ik dus "overtijd" was dacht ik ook echt dat ik zwanger was; was bij de 1e nl. wel het geval. Dan valt het zwaar tegen als je alsnog ongi wordt. Je bent er zo mee bezig das echt niet leuk meer. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Silly
hallo allemaal! Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichten! Kan het toch niet laten en ga vanmiddag maar weer eens een zwangerschapstest kopen.... Ik krijg er nu vast wel korting op haha.. Liefs An
Ha Elvira, ik herken het helemaal hoor. Ik was dan ook beslist eerder gestopt!! We lopen ongeveer gelijk op 12 jaar pil, 6 maanden bezig!! Karin
Hallo allemaal! Vandaag maar weer eens een testje gedaan... Jullie raden het al. NEGATIEF Ik vraag me af wanneer ik de stap naar de HA weer zou zetten.... Liefs An
hoi, ikzelf ben begin januari gestopt met de pil (1 week voordat de strip op was) en toen ik de 25e bij de gyn moest terugkomen voor een eerdere baarmoederontsteking, zag hij op de echo dat er een niet gesprongen eitje zat, naar aanleiding daarvan kreeg ik duphaston voorgeschreven om de menstruatie te gaan regelen. diezelfde dag dat ik begonnen ben begon ook de er werd eerst nog verondersteld dat het door duphaston kwam, maar in februari kreeg ik na 30 dgn weer dus wat dat beteft heb ik denk ik wel geluk dat ik toch gelijk mijn periode's weer krijg, nu moet ik toch van de gyn eind deze week weer verder gaan met duphaston (vanaf dag 10 na de 1e dag van mijn menstruatie tot de 25 om vervolgens na 28 dgn mijn te krijgen) om op die manier mijn menstruatie te gaan regelen, of ik dat ook doe weet ik niet omdat ik nu toch al gelijk 2 keer ongi ben geworden. wat ik bedoel te zeggen is je zegt dat je het eigenlijk niet wilt (medicijnen) omdat je het ergens iets onnatuurlijks vindt, maar de pil slikken is precies hetzelfde op die manier wek je ook onnatuurlijk je menstruatie op, dus ja het mooiste is natuurlijk als je het zelf uit je eigen wordt , maar net zoals met de pil het is er niet voor niets ik hoop voor je dat je gauw je periode krijgt, anders zou ik als ik jouw was toch gaan overdenken of je niet toch een klein beetje hulp erbij kunt gebruiken groetjes en succes
Vervelend allemaal zeg. Ik ben nu bijna 2 weken gestopt met de pil, dus moet nog afwachten hoe dat bij mij gaat lopen. Ik vroeg me af of de tijd dat het duurt ook afhankelijk is van het soort pil dat je hebt gebruikt? Ik heb zo'n 9 jaar Mercilon gebruikt, iemand al ervaring hiermee?
tjeetje wat veel vrouwen zeg die daar last van hebben. ik ook dus...bloedtest was negatief, dus nu heb ik een hormoonkuur om de boel in gang te laten zetten.... en t stomme is:mijn vriendin wil niet zwanger worden en was te lui om de pil te halen. Ze is dan niet zwanger -gelukkig- maar haar menstruatie was die ene maand gewoon op tijd, geen ontpil verschijnselen...niet eerlijk SUCCES ALLEMAAL in ieder geval.. bengel
Misschien moet ik toch ook maar aan zo'n hormonenkuur! Bengel, wanneer ben je ermee begonnen? Vervelend he dat wachten steeds om te kijken wat je lichaam zelf gaat doen Liefs An
vandaag mee begonne, heb begrepen dat ik dit 10 dgn moet slikken en dan 3 dagen later ongesteld zal worden. nu hoop ik maar dat ik dat wordt..anders naar gynaecoloog
tja, die heb ik 12 jaar gebruikt en ik ben aan ronde 7 begonnen, maar ik zou er niet van uitgaan dat dat maatstaf is!! Karin
hi an.ik wil nog even wachten met naar de dokter gaan,want ik wil het nog even aanzien.sowieso deze maand nog en dan ga ik wel heen hoor,als ik in april nog steeds niet ongesteld ben.maar ik hoop dat het allemaal natuurlijk op gang komt. denk jij er al over om naar de ha te gaan?... liefs angela
Hoi Angela! Ik twijfel over het of ik naar de HA zou gaan. Wat ik hier op het forum heb gelezen is dat je je lichaam in principe een half jaar de tijd moet geven om te ontpillen. Nou daar zit ik nog niet aan. Waar ik het meeste mee zit dat ik me gewoon wel eens zorgen begin te maken, dat vind ik nog het ergst. Herken je dit? Ik weet dus niet of ik binnenkort ga.... Vandaag op mijn werk vertelde mijn collega dat ze weer zwanger is, het was niet helemaal gepland Ik gun het haar echt hoor, maar dan denk ik "hoe doe je dat niet gepland", leg mij dat ook eens uit... Wanneer was jij ook alweer gestopt met de pil? Liefs An
ik ben 6 december gestopt met de pil,dus nu 3 maanden. ik herken het wel dat je je zorgen gaat maken dat heb ik ook,je wilt natuurlijk het liefst dat alles snel weer normaal gaat functioneren.als je ongesteld bent geweest dan kan je echt gaan beginnen,maar ik probeer me voor te houden dat alles goed komt en dat ik niet zo ongeduldig moet zijn. ik wil liever geen medicijnen om de boel weer op gang te brengen,ik wil dat het gewoon natuurlijk komt. en zeg eerlijk,we hebben nog geen enkele reden om ons zorgen te maken,we zijn net begonnen.en het kan inderdaad ongeveer een half jaar duren allemaal.maar zoals ik al zei ik wil het deze maand sowieso nog even aanzien,endan kijk ik in april wel even wat ik ga doen. liefs
Bedankt duikster en natasja voor jullie reactie. Hmmmmmm, dat belooft echter voorlopig nog niet veel goeds Maar ja, elk lichaam is weer anders natuurlijk. Ik reken in elk geval voorlopig maar nergens op, dan valt het altijd mee. Jullie ook heel veel succes!
Hoi! Nou inderdaad, waar hebben we het over, we zijn pas in december 2005 gestopt. Dank je, ik sta weer even met beide benen terug op aarde Liefs An
en ik zag dat je volgens het pendelen zwanger word in mei? voor mij is er ook 2 keer mei gependeld dus misschien kunnnen we elkaar dan wel feliciteren, en erom lachen dat we zo ongeduldig zijn(af en toe) liefs angela