Als ik dit geweten had...:{

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ah78, 6 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Angela!

Dat zou helemaal mooi zijn, gaan we weer tegelijk op!
    Ach inderdaad later kunnen we erom lachen :)

Hou je me op de hoogte?

Liefs An ;)

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi An,Jazeker hou ik je op de hoogte
    en als er wat ben jou verandert dan hoor ik het ook van je he?

liefs angela

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal!

Jullie zullen het niet geloven maar, na een cyclus van 86 dagen (nadat ik met de pil gestopt ben) zijn de :evil: :evil: gekomen!!!
    Ik ben hier nog nooit zo gelukkig mee geweest, mijn lichaam kan het dus wel zelf :p
    Ik ben in ieder geval een stap verder, nu maar kijken hoe mijn verdere cyclussen verlopen :oops:

Liefs An ;)

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn voor je zeg!! :) Kan die pendeluitslag toch nog goedkomen!! Klusze

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dank je Elvira! ;)

Liefs An ;)

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey An, beter voor je dat 'het' gekomen is... Je bent nu inderdaad een stap verder!!

Nu maar hopen dat het allemaal voorspoedig gaat...
    Zet m op he!!

doeii :p

7. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi An,wat super voor je dat ze eindelijk gekomen zijn!
    nu kan je eindelijk beginnen.
    ik zit al op dag 96 en nog helemaal niks :cry: :cry: :cry: ...
    had vandaag een beetje ongi buikpijn dus ik dacht dat ze er eindelijk aankwamen,maar helaas,nog niks,..

liefs angela

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Angela!

Ik hoop dat jij ook snel weet waar je aan toe bent!
    Moet zeggen dat ik wel ongesteld ben maar lang niet zo erg als anders met de pil.....
    Bij mij is het ook begonnen met paar dagen buikpijn, toen even weer niks en daarna waren de :evil: er!

Sterkte met het afwachten!

Liefs An ;)

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi angela 80! ik heb ook 6 maanden(!!!!!!) moeten wachten tot mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil! tot op heden is deze nogsteeds niet regelmatig! voor dat ik begon met de pil (10 jr geleden) was mijn menstruatie ook al niet regelmatig, en dat kan natuurlijk een reden zijn waarom het bij mij zolang duurde... je bent in ieder geval niet alleen! groetjes elfje

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

He Ah, ik herken je gevoel heel goed. Ik ben in juli 2005 met de pil gestopt en werd toen pas begin januari ongesteld. Nu ben ik nog steeds aan het wachten voor de tweede keer.... Toch wel frustrerend. Wat die bruine afscheiding betreft: vorige keer had ik dat ook, toen een paar dagen niet en daarna na een week ongeveer toch de duivels. Ik hoop voor je dat dat bij jou ook zo gaat....Oh ja ik heb bijna 14 jaar de pil geslikt (blijf het raar vinden dat er niets over in de bijsluiters staat)

Groet
    Chrizzzy

11. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Dat is voor mij ook precies waarom ik zowel de eerste ronde (van 6 maanden) als nu niet bij de huisarts geweest ben voor medicijnen. Mijn lichaam is nu in de war door jaren de pil en hormonen en ik wil mijn lichaam zelf in balans laten komen. Wel heb ik voor mezelf besloten dat als het volgende maand nog niet zover is (heb ik toevallig een vrij ochtend zodat ik op mijn werk niet een smoes hoef te bedenken) eens ga praten omdat ik wel graag zeker zou willen weten dat er niets anders aan de hand is.

Chrizzzy

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Chrizzy!

Inderdaad raar dat er niet over ontpillen wordt gesproken in de bijsluiter.
    Ik was anders veel eerder gestopt, maar ja dat is acheraf!
    Hoe ik er nu tegenover sta is, dat ik de pil nooit meer ga slikken. Er zijn ook nog wel andere manieren van anti-conceptie. .. ;)
    Heb jij wel eens over temperaturen nagedacht? Ik heb wel zo'n doosje in huis liggen, ik ga me er toch maar eens in verdiepen. Ben bang dat mijn eerste ronde ook wel weer errug onregelmatig zal worden, helaas...

Jij succes met afwachten!

Liefs An ;)

13. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha die An,

Ik ben zelf van plan om de volgende ronde met temperaturen te beginnen om wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen... nu eerst afwachten tot die eindelijk begint...

Succes ook voor jou
    Chrizzzy

14. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik heb precies hetzelfde...
    ik begin nooit meer met de pil!!
    wat een rotzooi is dat eigenlijk!! het helpt dan wel als voorbehoedsmiddel, maar nu ik ermee gestopt ben zie ik pas wat het met me deed.
    ik ben erdoor veranderd. ik ben veel vrolijker en meer in mijn sas sinds ik gestopt ben met de pil. :)
    ben ik wel erg blij om...
    en als ik dan uiteindelijk weer met iets zal gaan beginnen, dan zoek ik wel een ander voorbehoedsmiddel :rolleyes:
    (sorry hoor moest ik even kwijt :oops: )

groetjes babs

15. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik merk zelf helemaal geen verschil of ik nu de pil slik of niet (ik had wel een lichte pil, marvelon).
    Wel had ik zeer weinig bloedverlies tijdens mijn eerste ongesteldheid en ik was nu drie dagen ongesteld i.p.v. vier dagen.
    Ik ben benieuwd of ik bij de volgende ongesteldheid meer bloedverlies heb.
    Groetjes Senna

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik merk eigenlijk ook geen verschil met of zonder pil (had ook een lichte; microginon 30). Mijn eerste echte menstruatie was erg hevig (veel klonten, slijm, enz :oops: ) Had het gevoel echt gereinigd te zijn. Ben vanaf het begin erg regelmatig en mijn menstruatie is net zo licht als met pil (plm 3 dagen)

17. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    ik niet..
    ik voel me heel anders, op veel gebieden :)
    en heb niet meer zoveel klachten, toen ik de pil nog gebruikte had ik altijd wel iets: hoofdpijn, buikpijn, misselijk enzovoorts. elke keer wat anders.
    nu (op de eerste maand na dan het ontpillen) heb ik dat niet meer...
    voel me echt veel fijner zonder die pil!!
    wel fijn voor jullie dat jullie dat niet hebben, dan kan je als de tijd weer zover is beginnen met de pil.

groetjes babs :D

18. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Ik slikte ook marvelon en merk dus wel duidelijke verschillen :cry:
    Ten eerste natuurlijk dat het zo ang duurt voordat ik ongesteld wordt, maar daarnaast heb ik ineens puistjes, in het begin ook wat stemmingswisselingen (nu niet meer gelukkig), vaker buikpijn en juist minder hoofdpijn...

Chrizzzy

Het vrouwelichaam blijft gewoon een raar ding met veel individuele verschillen

19. babs

babs Actief lid

19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    by the way ik slikte ook marvelon.
    maar heb 12 jaar de pil geslikt en in die tijd veel verschillende pillen gehad omdat ik doorbraakbloedingen bleef krijgen. ;)

groetjes babs

20. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Eindelijk, An!
    Fijn voor je! :)

SUCCES MET JE 1e "echte" RONDE!

X MIR

Deel Deze Pagina