Dag dames, ik vroeg me af of jullie paranormaal begaafd zijn of dat het voor de lol is dat je pendelt? Het lijkt op deze site een grote hype te worden/zijn. Groetjes, Ellen
Het is idd een hype!! Maar zoval paranomaal begaafden....lijkt me niet. Bij mij lukt het pendelen ook, maar ik ben echt niet paranomaal begaafd! Of het ook klopt wat ik pende...tja, dat weet ik ook niet...
Bwa,ik ben ook niet paranormaal begaafd hoor.Maar het pendelen lukt me wel!Weet natuurlijk ook niet of het allemaal juist is Ik deed het eerst meer voor de lol,maar ik neem het steeds serieuzer en het begint ook steeds meer te lukken.
Tja, ik doe het meer voor de lol, had hiervoor nog nooit gependeld. Wel ben ik al lange tijd op spiritueel gebied bezig en probeer ik andere "paranormale gaves" te ontwikkelen, iedereen is paranormaal begaafd, alleen niet iedereen is zich hiervan bewust of wil zich hiervan bewust zijn Liefs Angela.
Denk niet dat de meiden hier paronormaal begaafd zijn,of misschien ook wel Het is in ieder geval een leuke bezigheid,kan het zelf niet hoor maar vind wel dat dat de band onderling ons allemaal goed doet denk ik. Tja en het is leuk om te kijken met z´n allen wat eruit komt En vooral of het uitkomt
Oke, dus als ik het goed begrijp is het meer iets dat we vroeger op school deden; dus pendelen met een ring aan een ketting bijvoorbeeld, maar ook kijken naar het aantal streepjes dat je hebt op de zijkant van je hand (aan de kant van je pink), de levenslijn etc niet meegerekend. Overigens komt dat laatste bij mij niet uit. Bij het eerste ben ik ook erg sceptisch, sorry niet als aanval bedoeld, maar zie het dan meer als tijdverdrijf. groetjes (en pendel ze!!) Ellen
Ik denk dat het ook echt niet als aanval wordt gezien hoor t zal voor de meeste ook echt gewoon voor de fun/tijdverdrijf gezien worden, al zit je evengoed serieus te pendelen. Voor mij is het ook nieuw, maar vindt het hartstikke leuk om te doen, maar of het uitkomt????? das nog maar de vraag, maar het brengt ook een beetje gezonde spanning vind ik en dat houdt het ook leuk Liefs Angela.
Iedereen is wel een beetje paranormaal. Voorbeelden ten over, teveel om op te noemen. Ik pendel al lang, maar soms ligt mijn pendel ook maandenlang werkeloos. Wel ben ik heldervoelend, helderwetend. Ben ook van plan aan een van de meiden waarvoor ik moet pendelen een foto te vragen, liever zou ik ze eens spreken omdat ik daar wel een sterk gevoel bij kreeg. Hier ging het niet alleen om geslacht maar heel wat bijkomstigheden. Voor velen is het een tijdverdrijf, het brengt saamhorigheid. Ik vond het wel een leuke ontwikkeling. Ik heb nu 6 reacties zelf terug, de meeste van meiden die er net aan beginnen. Toch typisch dat ze vrijwel op hetzelfde uitkomen!?!? Ik wil ook niet overal zo diep om in gaan maar dit ene verhaal raakt me. Dus ja, ik ben paranormaal. Soms meer dan ik zelf zou willen. Maar hoe goed mijn pendelkunsten zijn????? Ik moet het meer van mijn gevoel hebben. Liefs Katootje de heks
Als je echt wilt weten of je kunt pendelen,(en dus een beetje paranormaal bent ) , kun je verschillende oefeningen doen . 1 daarvan is een kaart maken met 2 foto`s bv 1 van je partner en een vreemde of gewoon een kennis . Draai je om en laat iemand anders die foto`s op de kaart leggen ( op zn kop zodat je de foto`s niet ziet ) . Vraag dan aan de pendel : welke van de 2 foto`s is mijn partner ? Als het goed is zal hij dan de goede foto aanwijzen . En zo zijn er nog meer oefeningen . Groetjes Joyce
Ja ik ben ook paranormaal begaaft, maar net zoals katootje zegt, tot hoeverre beinvloed dat de pendel.. Liefs shannen
Ik denk dat dat behoorlijk kan invloeden . Als je namelijk niet paranormaal bent kun je alleen vragen beantwoorden die betrekking hebben op je zelf , en dan nog alleen als je de antwoorden onbewust al weet . Ben je wel paranormaal dan kun je dus ook echt voor andere pendelen met een betrouwbaar antwoord Groetjes Joyce
Klopt als een bus Joyce. Het antwoord wat de pendel "geeft" geef je zelf. Als de vraag om jezelf gaat zit het antwoord in jezelf, maar voor anderen moet je het antwoord van elders krijgen. Dus toch meer paranormale mensen onder ons.... 8) Liefs Karin
hey hallo, mijn vraag in een andere forum is beantwoord ik kreeg namelijk over mezelf overal een ja op. mischien inderdaad omdat ik zelf dat te graag wou. behalve bij de vraag of ik rijk zou worden dat ding bleef maar nee zeggen hahaha ik ben meestal altijd nuchter voor zulk soort dingen maar ik luister altijd wel naar me voorgevoel als die heel sterk is. Op me werk vragen die meiden ook altijd aan mij zo van peet wat denk jij?? want meestal komt het uit. raar soms..maar ja... ff off topic zijn er nog vrijwilligers die voor mij willen pendelen?? mischien krijgen jullie wel een ja bij de vraag of ik rijk word hihihi