Wat hebben jullie allemaal bij de gourmet? Ik ga straks boodschappen doen en eerlijk gezegd heb ik buiten vlees om, geen idee wat ik moet halen.
Stukjes paprika, champignons, uitje, prei, rode peper, fruit, ei, broodje, sauzen, pannenkoekenbeslag... wat je maar lekker vind
Stokbrood met smeersels, geraspte kaas, eitjes en/of pannekoekenbeslag, paprika, champignons, tomaat, mais, olijfjes, kleine bloemkool of broccoli roosjes, doritos chips. Eigenlijk alles is mogelijk heerlijk! Eet smakelijk!
Champignons,paprika,ui, ei, pannekoeken mix Stokbrood,pindasaus,kruidenboter Salade Rauwkorst Aardappeltjes
Vis, Ei, pannenkoek, paprika, ui, champignon, rosti rondjes, knakworstjes. Stokbrood, rauwkost, salade, lekkere sausjes. Je kunt er echt van alles op gooien en naast eten.
Wij gaan morgen gourmetten, maar alleen wij 2 met ons zoontje, dus dan doen we het niet zo uitgebreid, anders houd ik weer een koelkast vol over. Maar hier meestal stokbrood met smeersels, kleine krieltjes of aardappelschijfjes, paprika, ui, champignon, eieren en/of pannenkoekenbeslag. Doe nu alleen stokbrood erbij en misschien voor mezelf een eitje. Denk dat we al ons best moeten doen om de gourmetschotel op te krijgen.
Stokbrood, kruidenboter, pindasaus, champignons, paprika, ananasschijven, pannenkoekenbeslagje, komkommer.
Rond brood insnijden met boter, knoflook en kaas dan even in de oven. Omeletten uit de oven gevuld met groente en kaas. Aardappeltjes uit de oven, pannekoekjes voor de kinderen, en natuurlijk wat groente zoals paprika, champignons, komkommer en sla (rucola mix met carpaccio en honing mosterd dressing), gewoon stokbrood met kruidenboter, wat fruit zoals meloen met ham en alle sausjes 😊
Wij doen altijd 1 vleesschotel, 1 visschotel, champignons, rode ui, paprika, omeletbeslag, pannenkoekenbeslag, verse kruiden voor door de omelet, bakbanaan, sausjes, stokbrood met kruidenboter en blauwe kaas
Vis, stokbrood met smeersels, sausjes, groenten (champignons, ui, paprika), rauwkost (komkommer, tomaat), salade, fruit, aardappeltjes, salade, ei, pannenkoekmix
Wij gaan maandag gourmetten en heb naast vlees en vis, slaatje, champignons, ui, komkommer, paprika, stokbrood, kruidenboter, aardappel kroketjes en zit nog te denken om sperziebonen in spek te wikkelen.
Het eeuwige vaste plaatje, never change a winning team ; Vlees Scampi's Uitjes Paprika Champignons Geraspte kaas Knoflook Stokbrood kruidenboter Satehsaus Eitjes Pannenkoekbeslag Sausjes
Wij zijn niet zulke vleeseters, dus hier waren afgelopen keer de kleine pitabroodjes opengesneden en belegd tot pizza (tomatensaus, paprika, kaas) een grote hit. Maar ook nachochips met geraspte kaas, pannenkoekjes e.d.
Wij hebben altijd naast vlees: - groentes zoals: champignons, ui en paprika - frisse salade - aioli, zatziki, tapanades - olijfjes/gevulde paprikaatjes - brood - sausjes zoals satesaus - iets van frietjes ofzo
Wij eten er stokbrood, kruidenkaas en salades bij. Helaas was de huzarensalade en aardappelsalade hier zonet compleet uitverkocht. Geen zin om zelf te maken, dus maar een Coleslaw salade en een eiersaladeschotel gekocht. Voor ons gezin is dit echt genoeg samen met het vlees. Heb namelijk ook nog wit brood en geraspte kaas gekocht zodat we pizzaatjes kunnen maken en pannenkoekenmix voor pannenkoekjes. Verder zet ik ook nog geklutst ei op tafel voor gebakken eitjes. Voorts gesneden uitjes, paprika, cherrytomaatjes en champignons. Lekker bij het vlees, op de pizzaatjes en door de gebakken ei. Verder een lekker glas wijn voor mij. (Vriend drinkt niet.) Vroeger bij ons thuis was de tafel altijd te klein voor al het spul wat mijn ouders voor ons gezin kochten. We hadden het niet zo breed, maar met Kerst werd er altijd extra uitgepakt. Ik heb dan ook zeer warme herinneringen aan de Kerst. Het samen zijn, de gezelligheid aan tafel. Ik dwaal af. Zij hadden zeer veel sausjes waaronder ook satésaus, allerlei soorten fruit waaronder banaan, ananas, appel (voor de pannenkoekjes), lychees, diverse salades, stokbrood met smeerseltjes en het voorgaande wat ik ook heb gekocht.
Groente (paprika, ui, prei, broccoli, bloemkool boontjes, champignon) Aardappeltjes / krieltjes Pannenkoeken beslag Stokbrood / smeersels Sla / salade