Gourmetten, wat erbij?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat hebben jullie allemaal bij de gourmet?

Ik ga straks boodschappen doen en eerlijk gezegd heb ik buiten vlees om, geen idee wat ik moet halen.

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Stukjes paprika, champignons, uitje, prei, rode peper, fruit, ei, broodje, sauzen, pannenkoekenbeslag... wat je maar lekker vind ;)

3. Kusho

Kusho Niet meer actief

Stokbrood met smeersels, geraspte kaas, eitjes en/of pannekoekenbeslag, paprika, champignons, tomaat, mais, olijfjes, kleine bloemkool of broccoli roosjes, doritos chips. Eigenlijk alles is mogelijk :D heerlijk! Eet smakelijk!

4. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Champignons,paprika,ui, ei, pannekoeken mix
    Stokbrood,pindasaus,kruidenboter
    Salade
    Rauwkorst
    Aardappeltjes

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.236
    1.891
    113
    Vrouw
    Vis, Ei, pannenkoek, paprika, ui, champignon, rosti rondjes, knakworstjes.

Stokbrood, rauwkost, salade, lekkere sausjes.

Je kunt er echt van alles op gooien en naast eten.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Heerlijk plakjes kaas met champions in de pannetjes .

Salade, stokbrood, etc

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    Turks brood
    Olijven
    Kruidenboter
    Komkommers
    Snack tomaatjes
    Paprika
    Pannenkoek
    Ei

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Wij gaan morgen gourmetten, maar alleen wij 2 met ons zoontje, dus dan doen we het niet zo uitgebreid, anders houd ik weer een koelkast vol over.
    Maar hier meestal stokbrood met smeersels, kleine krieltjes of aardappelschijfjes, paprika, ui, champignon, eieren en/of pannenkoekenbeslag.
    Doe nu alleen stokbrood erbij en misschien voor mezelf een eitje. Denk dat we al ons best moeten doen om de gourmetschotel op te krijgen. :p

9. Jaimio

Jaimio Fanatiek lid

5 nov 2015
    1.659
    823
    113
    Vrouw
    Naast wat al genoemd is vind ik plakken courgette ook altijd lekker.

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik ben fan van broccoli om te gourmetten.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Stokbrood, kruidenboter, pindasaus, champignons, paprika, ananasschijven, pannenkoekenbeslagje, komkommer.

12. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

#12 jayenriv, 24 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2016
    Rond brood insnijden met boter, knoflook en kaas dan even in de oven. Omeletten uit de oven gevuld met groente en kaas. Aardappeltjes uit de oven, pannekoekjes voor de kinderen, en natuurlijk wat groente zoals paprika, champignons, komkommer en sla (rucola mix met carpaccio en honing mosterd dressing), gewoon stokbrood met kruidenboter, wat fruit zoals meloen met ham en alle sausjes 😊

13. Lajla

Lajla Actief lid

28 aug 2016
    101
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij doen altijd 1 vleesschotel, 1 visschotel, champignons, rode ui, paprika, omeletbeslag, pannenkoekenbeslag, verse kruiden voor door de omelet, bakbanaan, sausjes, stokbrood met kruidenboter en blauwe kaas

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Vis, stokbrood met smeersels, sausjes, groenten (champignons, ui, paprika), rauwkost (komkommer, tomaat), salade, fruit, aardappeltjes, salade, ei, pannenkoekmix

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wij gaan maandag gourmetten en heb naast vlees en vis, slaatje, champignons, ui, komkommer, paprika, stokbrood, kruidenboter, aardappel kroketjes en zit nog te denken om sperziebonen in spek te wikkelen.

16. Soit

Soit Niet meer actief

Het eeuwige vaste plaatje, never change a winning team :D;

Vlees
    Scampi's
    Uitjes
    Paprika
    Champignons
    Geraspte kaas
    Knoflook

Stokbrood
    kruidenboter
    Satehsaus

Eitjes
    Pannenkoekbeslag
    Sausjes

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij zijn niet zulke vleeseters, dus hier waren afgelopen keer de kleine pitabroodjes opengesneden en belegd tot pizza (tomatensaus, paprika, kaas) een grote hit. Maar ook nachochips met geraspte kaas, pannenkoekjes e.d.

18. Tooto

Tooto Niet meer actief

Wij hebben altijd naast vlees:
    - groentes zoals: champignons, ui en paprika
    - frisse salade
    - aioli, zatziki, tapanades
    - olijfjes/gevulde paprikaatjes
    - brood
    - sausjes zoals satesaus
    - iets van frietjes ofzo

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#19 Be Happy, 24 dec 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2016
    Wij eten er stokbrood, kruidenkaas en salades bij. Helaas was de huzarensalade en aardappelsalade hier zonet compleet uitverkocht. Geen zin om zelf te maken, dus maar een Coleslaw salade en een eiersaladeschotel gekocht. Voor ons gezin is dit echt genoeg samen met het vlees.

Heb namelijk ook nog wit brood en geraspte kaas gekocht zodat we pizzaatjes kunnen maken en pannenkoekenmix voor pannenkoekjes. Verder zet ik ook nog geklutst ei op tafel voor gebakken eitjes. Voorts gesneden uitjes, paprika, cherrytomaatjes en champignons. Lekker bij het vlees, op de pizzaatjes en door de gebakken ei.

Verder een lekker glas wijn voor mij. (Vriend drinkt niet.)

Vroeger bij ons thuis was de tafel altijd te klein voor al het spul wat mijn ouders voor ons gezin kochten. We hadden het niet zo breed, maar met Kerst werd er altijd extra uitgepakt. Ik heb dan ook zeer warme herinneringen aan de Kerst. Het samen zijn, de gezelligheid aan tafel. Ik dwaal af. Zij hadden zeer veel sausjes waaronder ook satésaus, allerlei soorten fruit waaronder banaan, ananas, appel (voor de pannenkoekjes), lychees, diverse salades, stokbrood met smeerseltjes en het voorgaande wat ik ook heb gekocht.

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Groente (paprika, ui, prei, broccoli, bloemkool boontjes, champignon)
    Aardappeltjes / krieltjes
    Pannenkoeken beslag
    Stokbrood / smeersels
    Sla / salade

Deel Deze Pagina