bedankt chocoladekoekje en toto! awh schuurpapier als het kon had ik het zo opgestuurd maar dat komt niet zo lekker aan hahahaha!
Geweldig als een moeder zoveel moeite doet om wat lekkers en moois te maken. Het ziet er super uit! (Ik ben hier altijd te lui voor en maak makkelijke dingen😉
Ooooh lekker! (dit wordt in de vakantie zeker gemaakt) Edit: ga het straks al maken, kan ook met banaan...hoef ik de deur niet meer uit
Word dat met bladerdeeg gemaakt? Ik dacht dat wentelteefjes met brood word gemaakt. Ziet er heerlijk uit. Ga het ook een keertje maken.
Mijn dochter vond het niet zo lekker 😂 Maar er kwamen drie juffen naar me toe om te zeggen dat het een 'lekker hapje' was 🙂 De schaal was helemaal leeg en volgens mijn dochter vonden de andere kindjes het wel lekker! Nou moet ik eerlijk zeggen dat mijn dochter ook best kieskeurig qua eten... Zariena, ik heb het brood plat gerold met een deegroller! Dan kan je ze ook makkelijker dicht rollen. Marianne, leuk!! Ben benieuwd naar jou nutella banaan versie 😁 Alle anderen bedankt voor de complimenten!!
We hebben net heerlijk zitten snacken, zaterdag wil ik het met aardbeitjes zegt zoontje....zo toch nog maar even naar de winkel Bedankt voor de tip
Ik ook, haha. Ik heb ze nog nooit gemaakt, gewoon omdat het me nooit zo trekt, maar deze variant lijkt me wel wat. Wentelteefjes is toch brood in een ei-melk mengsel en dan bakken?