Ohhh jakkes! Dit vind ik echt smerig hihi Ook die half afgesabbelde koekjes ofzo gaan mooi de prullenbak in. No way dat mama de restjes gaat opeten. Wat ik zelf altijd riep was dat ik mijn baby nooit alleen op de comode/bed/bank zou laten maar dit heb ik toch al eens gedaan...
Ooh dat vind ik ook vreselijk! Liefst zeg ik dan: nee hoor ik word niet boos *glimlach* Heb me ook voorgenomen dit nooit tegen mijn zoon te zeggen en tot nu toe is me dat gelukt.
ik had gezegd dat mijn zoontje geen volwassen mensenkleding in mini-formaat zou krijgen. Laat hem maar lekker baby zijn, zei ik Maar toen kocht ik 1 spencertje voor hem en dat stond zo schattig dat ik nu helemaal losga met overhemdjes, spijkerbroekjes enz
Mn man steeds papa noemen en mezelf mama.... Pas eindelijk weer eens echt samen op stap... uit eten, bios, romantiek... Zit ik; en wat wil papa eten.... pffffffttt Ohja, van die moeders of vaders die eten uit hun eigen mond aan de kinders geven of juist van t zelfde lepeltje likken... Zo'n vader en moeder zijn we hier ook.....
Ik ga nooit een tablet kopen voor mijn jonge kinderen.. Al die peuters/kleuters/basisschoolkinderen die praktisch aan het ding vastgelijmd zitten terwijl mama/papa winkelt/belt/eet/etc... verschrikkelijk..
Zou nooit schreeuwen tegen mijn kinderen... helaas betrap ik mezelf erop dit vaak te doen... vooral als ik het druk heb en mijn zoon (4 jaar) loopt mij bewust te 'etteren'.. Zou nooit mijn kinderen proberen om te kopen met lekkere dingen... 'als jij nu even lief bent, dan mag je thuis een snoepje uit de pot kiezen...' En vast nog wel meer van dat soort dingen.
We zouden nooit kunstvoeding gaan geven. Maarja, je hebt dat niet altijd in de hand dus ze krijgt nu toch kunstvoeding. Verder hebben we ons tot nu toe aan onze principes kunnen houden .
We wilden geen speen:gelukt!ik wilde nooit mijn kind bij ons in bed, eerste maand heeftze heerlijk bij ons gelegen want ze kon nog niet alleen slapen. Ik wil geen kv maar kolven gaat niet altijd goed dus wie weet....
Niet tussenin laten slapen, niet boos worden, me niet laten inpakken door dat lieve gezichtje maar het gebeurt allemaal weleens
Niet zoveel tv kijken.. nou is het vaak 2 keer een half uur per dag.. maar soms heeft ze nergens anders zin in dan een filmpje, of ben ik heel moe van het gehang o.i.d, dan geef ik mezelf over aan de tv.. haha. Ehhm.. niet in de vensterbank klimmen/zitten.. maar ja.. dan moet mama dat ook niet doen
Ik zou nooit met een zelf nat gelikte vinger mijn kind op poetsen (vond ik zelf zooooo vies vroeger) Nou wel dus...