Ik denk gewoon "Leuk", zonder iets erbij. IK vind het leuk om te zien, maar ik betrek niet alles wat ik zie op mijzelf. Moet ik vaker doen? Nou nee. Ik doe het af en toe als ik er zin in heb. Vaker hoeft niet. Dus ik kan ook niet zeggen, dat het niks voor mij is.
Leuk om de reacties en poll te zien tot zo ver! Ik was laatst op een Braziliaans feest en zag daar dus talloze vrouwen met bloemen in het haar, super korte rokjes en werd zelfs gevraagd om op de wc een topless dame met grote (silliconen, mooi gevormd verder ) borsten op te ritsen in haar kleine strapless jurkje. Jezelf als seksueel aantrekkelijk neerzetten vierde daar hoogtij. Wat een cultuurverschil met gemiddeld Nederland waar 'meer gekleed' en 'doe maar normaal, dat is al gek genoeg' de mentaliteit lijkt. Maar leuk om jullie meningen te zien! Ook dat toch ongeveer een kwart van de dames hier het inderdaad wat overdreven vindt.
Ik heb gestemd: Niet zo leuk, maar als zij het leuk vindt, prima! Meer omdat ik denk dat je zo'n formaat zonnebloem-achtig ding bedoelt. Dat vind ik vaak wat overdreven overkomen. Maar een clip met een wat kleiner formaat vind ik meestal bij een ander erg leuk. Niet voor mezelf.
ik vind het leuk, en het is nu helemaal hip om met bloemen in je haar te lopen (zelfs van die enorme bloemenkronen) dus je bent vast niet de enige die ermee loopt
Ik vind het wel leuk, maar zou zelf niet zo gauw een clip met een bloem kopen. Overigens vind ik dat iedereen zijn of haar haar moet dragen zoals diegene het wil.
Ik vind het juist harstikke leuk! Ik heb een Aziatisch/Spaans uiterlijk en heb ook soms een grote fuchsia roze bloem in m'n haar (met schuine lage staart)
Ik ook, al is het misschien maar 2 x per jaar hoog en ben ook zo'n echte Hollandse. Zelf vind ik dus wel leuk staan, ook bij anderen.
Leuk juist! Vind het vrouwelijk. Al zou ik zoiets zelf niet doen zeg maar. Denk dat ik dan teveel opval en dat wil ik niet
Leuk! Maar niet voor mij Heb nooit frutsels in mijn haar, blijft niet zitten en ik zit er dan steeds aan.. Onrustig word ik er van haha..