Het zal je ongetwijfeld prachtig staan met je exotische uiterlijk TS, leuk! Doe het zelf ook wel eens, maar ben vooral ook van de grote (bijzondere) hoeden.
Tja ik vind het voor een volwassen vrouw niets. Heb dan ook gestemd op: niet zo leuk, maar als zij het leuk vindt: prima.
Als ik iemand daarmee zie denk ik ook leuk! En, daar is tijd aan besteedt. Het gaat helemaal niet om veel tijd maar als kapster zijnde vind ik het leuk om te zien dat iemand er wat aan doet/overna heeft gedacht. Ik draag het zelf ook regelmatig. Al ben ik totaal geen Spaanse schone eerder hoog blond Hollands glorie haha.
Ik vind het niets voor volwassen vrouwen.. Maar als jij het mooi vind moet je het natuurlijk gewoon doen.
Als het je leuk staat en je bent het er type voor,leuk hoor! Als ik langer haar zou hebben zou ik het ook doen
Ik zou dat zelf niet doen omdat ik het een beetje kinderachtig vind staan. (niet stom bedoeld) Staat leuk bij kinderen/jonge meisjes. Maar ik stoor me er verder niet aan hoor als volwassen vrouwen een bloem in hun haar dragen. Als zij dat mooi vinden is dat toch prima?
Als t een neppe is: prima Als het een echte is zou ik met dit weer denken: waarom heeft ze een dode bloem in dr haar.
Ik heb gestemd leuk maar, niet voor mij. Dit komt omdat ik zeer kort haar heb en dat niet kan Wel draag ik hoeden en shawls en bandana's om/op mijn hoofd. Ieder lekker doen wat ze willen.
Haha ik draag ook een hoofddoek, maar zou niet zomaar een bloem erbij doen, staat raar. Terwijl ik het weleens bij iemand heb gezien, super leuk! Maar zelf nee.. maar als ik dan iemand zie lopen met een bloem in haar haar, super leuk en zomers!