Zo blij met de zwangerschap dat ik er gek van word..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlin85, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Is dit herkenbaar?

Vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger ben kan ik nergens anders meer aan denken..
    Op mijn werk zit ik de hele dag fora te lezen, op websites te kijken van o.a. prenatal, baby-dump en babypark.

Het liefst praat ik de hele dag over de zwangerschap...

Ik droom over mijn kleine baby...

Gek word ik ervan!

Zou me zo graag weer eens 100% op mijn werk willen storten.
    Mijn zwangerschap lijkt wel een verslaving.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hahahaha.. Ja waar de 'buik vol van is' ...

Hoort er gewoon een beetje bij hoor meis! Al ging het bij mij na de 20weken echo wel 'beter'. Ik had wat meer rust, de grote spullen waren besteld en verlof was nog ver weg. Die periode leefde ik ook zeker op mijn blauwe wolk maar kon me gelukkig weer op andere dingen richten als mezelf en de baby.

3. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeeeeeeeeeeer herkenbaar! Bij de eerste was het wel het allerergst, maar nu bij de vierde toch maar weer een forum opgezocht bijvoorbeeld. Wel jammer dat je de meeste dingen die bijv in de tijdschriften staan wel weet en niet meer zoveel dingen hoeft te kopen, dus dat wordt wel minder leuk bij de vierde ;) .

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hier ook herkenbaar maar gelukkig neemt het nu iets af want er zijn ook nog andere dingen van belang in het leven

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ontzettend herkenbaar, maar ook bij mij wordt het langzamerhand minder. Of ja anders is denk ik een beter woord.

6. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Bij mij begint het nu eigenlijk pas een beetje te komen :)

Ik denk dat het te maken heeft met nesteldrang ofzo, want ik krijg ineens de neiging om alvast alles maar te gaan wassen. Ook lijkt het nog eindeloos te duren voordat het kamertje bezorgd wordt en zou ik het liefst gisteren al behangen hebben terwijl dat nog niet kan. Mijn omgeving lacht er maar om, geloof dat ze het wel schattig vinden :p

Kortom, heel herkenbaar dus ;)

7. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik mijn blog niet meer bijgehouden... En was net een website begonnen over besparen... Ook niks meer.

Werk hoef ik helaas niet te verwaarlozen. Vlak voor ik erachter kwam dat ik zwanger was is mijn contract niet verlengd :( Maar solliciteren lukt ook niet echt, kan me nergens anders op concentreren :)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb (helaas) hetzelfde!!!
    Mijn vrienden worden gek van me en negeren mij volgens mij :D

9. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hihi, ik ben ook zo :D ik realiseerde mij vorige week dat ik een van die moeders ben/zal zijn die alleen nog maar over haar (ongeboren) kindje kan praten en alles wat daarbij komt kijken. Er is in mijn hoofd maar weinig ruimte voor iets anders.
    Het wordt de laatste weken ietsiepietsie minder, maar niet echt noemenswaardig. Het lijkt bij mij juist met de tijd erger te worden haha.

10. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ging bij mij niet meer over. ..
    Heb het nog steeds het liefste over mn dochter. . Denk voortdurend aan mn dochter. . :D:D
    Ben nog steeds verliefd zeg maar ;)

11. Eerlijk gezegd vond ik zwangere vrouwen vroeger zooo irritant dat ze nergens anders over konden praten.... :) Nu begrijp ik het pas :D

12. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo, moeite met concentratie werk, terwijl ik mijn werk leuk vindt. En ik alles al gelezen heb zo ong:). Zo lang je ook nog interesse hebt in anderen lijkt t meniet zo'n probleem...

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat is misschien wel zo, maar wanneer anderen geen interesse meer in jou lijken te hebben omdat het over de baby kan gaan; ben ik er wel snel klaar mee, om eerlijk te zijn. Het moet wel van twee kanten komen!

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Gedeeltelijk herkenbaar. Ik ben er bij vlagen heel erg mee bezig. Soms elke dag op forum te vinden, tijdschriften lezen, álweer de aankopen bekijken die ik voor de kleine heb gedaan(hahaha), enz. Maar soms is er ook een week bij dat ik er veel minder mee bezig ben. Ik word wel elke dag wakker met de gedachte:"ik ben zwanger". Ook als ik snachts uit bed moet(soms wel 2 of 3x per nacht)omdat mijn blaas álweer geleegd moet worden, word ik er mee geconfronteerd. Dan denk ik altijd:"jeetje, nu moet ik voor mijn blaas eruit, straks om een kind te voeden of te troosten".

Vooral in de 1e 3 maand werd ik met mijn zwangerschap geconfronteerd omdat ik helemaal niet lekker was. Dan denk je er constant aan. Nu ik op de helft ben geniet ik er van, voel ik de kleine op vaste tijden vd dag bewegen en is er rust in mijn hoofd omdat alle spullen besteld en gekocht zijn. Alleen de spanning vd 20 weken echo die ik overmorgen heb zijn nog aanwezig, maar ik ben nu weer gewoon lekker in de weer met de dingen waar ik voor mijn zwangerschap ook in geinteresseerd was. Soms vergeet ik zelfs dat ik zwanger ben, haha!

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!

Deel Deze Pagina