Als ik het niet ben....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esila, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Als ik niet zwanger ben, weet ik het ook niet meer :(

Gister niet zoveel last gehad van mn klachten, totdat ik in bed lag vannacht, weer niet kon slapen, buikpijn had, ineens weer misselijk werd, mn borsten mega pijn deden, ik pijn in mn armen en benen had, echt pijnlijke steken joh ! mn hand sliep, en mn voeten waren/zijn bevroren en niet te vergeten ik werd weer om 05:00 wakker ](*,)

Nu heb ik overal jeuk :( Maar heel raar, geen gewone jeuk, maar een soort kriebels over mn huid, hoe moet ik het zeggen ?

Heb nu de midstreamer besteld, daar maar ff mee testen...

Ik denk dat ik gek word.

Sorry, het moest er even uit ;)

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Sta ik net op de weegschaal, geeft ie aan 62.9 :confused: Vorige week was het nog 61.5 :confused: Uhhh....... help !

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    het zou maar zo kunnen......

succes met testen, :p

4. lovelygirl

lovelygirl Actief lid

29 jun 2006
    144
    0
    0
    Amersfoort
    symptonen zeggen niet altijd wat,ik heb al die symptonene ook gevoeld terwijl ik niet zwanger was en toch 3 dagen later ongesteld werd,mensen die er misschien teveel mee bezig zijn krijgen de symptonen van schijnzwanger,daar bedoel ik verder niets mee,misschien ben je wel zwanger maar probeer er in je hoofd niet al te veel mee bezig te zijn,dan zul je zien dat je lichaam eerder reageert op bepaalde dingen.

5. nina23

nina23 Lid

21 sep 2006
    11
    0
    0
    rotterdam
    ja ik ben ook pas sinds 3 maanden bezig en de eerste 2 x dacht ik ook dat mn borsten groter waren en ik van alles merkte.. nu deze maand merk ik weer van alles haha misschien omdat je het te graag wil voelen?? :rolleyes:

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    verkeerde banner nina??

tatlim hoop dat een testje je meer zekerheid geeftmeid

7. nina23

nina23 Lid

21 sep 2006
    11
    0
    0
    rotterdam
    hahah ja idd snap er nog niet zoveel van.. beetje stom? ben vandaag voor het eerst op deze site vandaar?

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hey,

In elk geval zal ik de klachten niet hebben door het te graag te willen. Wij waren niet bezig om zwanger te worden. Als ik zwanger ben dan is het ongepland. Maar daardoor niet minder welkom !! Met andere woorden, ik neem het zoals het komt. Als ik zwanger bent dan zal God het wel zo gewild hebben hè :)

Ben er ook niet teveel mee bezig...
    Juist omdat als ik over op ga letten ik idd ook denk dat ik er vanalles "bij ga denken".

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wanneer ga je testen??

Liefs, Mirre

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik ga weer testen zodra ik de mid-stream binnen heb en als die ook neg. is dan wacht ik tot mn volgende NOD....

11. Niet meer actief

ik denk dat je wel eens zwanger kan zijn

waarom niet gewoon testen met een test van de drogist ook goed en je weet het sneller

nu moet je wachten tot doe test binnen is :(

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja, ik kan ook niet echt meer wachten :rolleyes: Eigenlijk vind ik het idee dat ik zwanger zou zijn steeds mooier worden ! :p
    zat er aan te denken idd om een test bij drogist of apotheek te halen, maar nadeel is dat ik in een dorp woon :( dus ik ga maar ff een rustig moment afwachten haha voordat er zo door 't hele dorp geroddeld wordt ;)

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Heb bij de drogist een test gehaald. Ga morgenochtend testen...wish me luck.... ;)

14. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik wens je heel veel succes en ik zal voor je duimen,xxx

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankje Esther :D Tis wel weer spannend hoor....

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Zojuist weer negatief getest. Zou ik dan toch niet zwanger zijn ?
    Hm. ik weet het niet meer. Als ik de midstream in huis heb, dan maar ff daarmee proberen. En anders maar afwachten, maar dat duurt zo lang :( moet pas over 10 dagen ongesteld worden.

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    en tatlim weet je al meer.

Liefs Britt

18. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Als je pas over 10 dagen ongesteld moet worden, heb je zeker te vroeg getest.Zou dan echt die 10 dagen nog even afwachten.sterkte Britt

19. Niet meer actief

ik denk eigenlijk dat je niet zwanger bent. Je hebt als ik het goed heb nu al een paar nega testen.Misschien even naar de HA gaan!

Enne, ben je nu wel al overtijd geweest dan?

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ehm.ja ik begrijp ook niet zo goed hoe het allemaal werkt met die dagen. Ik slik de pil. Moest de maandag van 2 weken geleden ongesteld worden. Maar had alleen 1,5 dag bruinverlies. Heb na die week wel weer gewoon de pil genomen. Betekent dat nu dan dat ik 2 weken overtijd ben, of werkt dat anders met de pil. Ik snap er niks meer van hoor.

Deel Deze Pagina