nee dat denk ik niet! Ik denk dat het wat dat betreft gewoon weer geregeld is door de pil! Wel lijkt het erop alsof je een menstruatie hebt overgeslagen (had ik ook weleens met de pil). Nou ja overgeslagen, hij was een beetje van slag! Meestal had ik dit wel na het doorslikken van 2 strips!
ow, wat ik overigens wel zou doen, zeker gezien je redelijk overtuigd bent dat je zwanger bent! (ik heb ff je topics nagelopen hihi) Is nu stoppen met de pil en niet stug door blijven slikken!
Dat zou wel kunnen. Maar ik denk dat je niet zwanger bent. Ik weet dat er vrouwen laat positesten maar in dit geval denk ik dat je hormonen in de war zijn, aangezien je een menstruatie over hebt geslagen maar niet positief test. inmiddels zou je dan zo'n 20 overtijd zijn (ingeval van zwangerschap) groetjes
Dus jij adviseert me gewoon verder te gaan met de pil ? Ja ik dacht ook al anders zou de test inmiddels toch wel positief moeten zijn. Hm nou heb ik ook nog de mid-streamer besteld, tjee het heeft me wel veel geld gekost
Tja je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Je zou zekerheid moeten hebben over de zwangerschap, want zwanger = geen pil meer slikken. Misschien nog wel die test doen van de week, negatief denk ik dat je er wel van uit mag gaan dat je niet zwanger bent. positief, gelijk stoppen. groetjes
Het is al ff geleden... maar ik wilde nog ff laten weten dat ik niet zwanger ben. Ik ben ongesteld geworden. Maar merk dat mijn hormonen nog vreselijk in de war waren en nog altijd zijn. En dat allemaal door het 1 keer doorslikken van de pil Ik weet nu i.e.g als de beste dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden