Ik heb ergens gelezen van zakjes om je brood in mee te nemen, maar dan geen plastic wegwerp. Dus iets van een soort stof, wat je kunt hergebruiken en wat veel dunner is als een broodtrommel. Wie kan me vertellen hoe het heet?
Ik denk dat je deze bedoel: Boterhamzakje medium of large, Black and White : Keep Leaf, baggie, wasbaar
Goh wat leuk zeg!!!! Iemand hier die ze gebruikt? Wordt je brood niet droog en lekt de appel niet door?
Vraag ik me ook af. Ik heb dit weleens gelezen in een blad en was toen ook wel benieuwd of het echt werkt. Die lunchwrap zijn ook weg grappig zeg
Hmmm geef mij maar plastic zakjes dan. Ik moet dan 8 van die zakjes hebben om mijn brood mee te kunnen nemen. Dat douw ik nu in 1 plastic zakkie. Als ik dan kijk wat ik moet betalen, daar heb ik dan 28 duizend plastic zakjes voor (20 cent voor 100 zakjes tegen 56 euro voor 8 van die zakjes voor 56 euro heb ik dus 28.000 plastic zakjes)
Ik heb dit ooit eens op een beurs gekocht. Helaas... je brood droogt uit. Ik zou het je niet aanraden dus!