kennen jullie dat? vast wel, meestal gebeurd het bij mij als alles winkels al dicht zijn en ik trek krijg in bijv...watermeloen (bijna altijd watermeloen) dat je dan denkt van..zuuchhtt als ik kon toveren toverde ik nu een hele grote watermeloen tevoorschijn die ik dan lekker alleen opeet. wat zouden jullie tevoorschijn willen toveren? als ik kon toveren zou ik een appelflap tevoorschijn toveren
Ik zou mijn toverkunsten dan iets zuiniger gebruiken denk ik....weet heel wat nuttige dingen (buiten watermeloenen om). Maar nee...denk dat nooit "als ik kon toveren" ...kan het immers niet. Saai he
Als ik kon toveren...dan toverde ik mijn opa tevoorschijn. En vraag hem dan of hij zijn uitvaartsdienst heeft gezie, en hoe hij het vond. Mijn opa is vorige week plotseling overleden, maandag is hij gecremeerd.
Als ik kon toveren... dan toverde ik juist iets weg! Die laatste 3 kilootjes Nadat ik natuurlijk eerst wereldvrede en een schone planeet getoverd had! 8)
ik zou mijn opa terug willen toveren en vragen wat hij van Kyano vind, hij is een maand voor de geboorte van Kyano plotseling overleden en dat doet met tot op de dag van vandaag nog steeds pijn .. Hij was helemaal trots dat hij een achterklein kind zou krijgen en had al hele plannen om met hem te gaan vissen. Nu heeft kyano al zijn vis spullen geerft en vist er mee maar het doe me pijn om te zien dat hij er niet bij kan zijn Verder zou ik ook een trouwerij wensen voor mezelf, weet namelijk dat dat er nooit voor mij zal in zitten
ik toverde een wereld zonder oorlog,dierenmishandeling en ander door mensen aangericht leed. En een bankrekening van 10 miljoen en een gezonde geest zonder overspannen en paniekaanvallen
als ik kon toveren, dan toverde ik mijn vriend uit de schuldsanering (moet tot 03-2010) en toverde ik een huisje voor ons met 2 slaapkamers ipv 1..
als ik kon toveren.. toverde ik wat geld op mijn rekening en een kindje.. ging het maar zo makkelijk haha