Als ik op dit moment kon toveren dan zou ik veel geld toveren. Mn man zit nu een paar maanden al zonder werk en we willen graag verhuizen want we wonen hier absoluut niet fijn. Dus we kunnen t goed gebruiken!
Als ik kon toveren, dan toverde ik dat ik de pijn van de bevalling niet zou hoeven voelen. En....een ontzettende lekkere club sandwich..hmmmmm
als ik kon toveren dan toverde ik een huis!! zit nu al bijna 3 maanden zonder huis en ben het echt zat!! hadden iets leuks in het vooruitzicht, en kreeg vanmorgen een telefoontje dat het niet doorgaat.. en toverde natuurlijk ook dat mijn beebje gezond is!
dat klinkt heeeel goed en dat is ook echt de droom van mijn vriend. hij is 6 maanden naar australie gegaan en is helemaal in loveeeee terug gekomen. australie zn grote liefde. en dan idd nog een kind of 2 erbij en een supergelukkig leven samen.
dat is toch helemaal niet saai!!!! als ik kon toveren zou ik drie keer met mn toverstaafje door de lucht zwaaien en dan waren jullie allemaal zwanger. hoop dat het gauw mag gebeuren.
Als ik kon toveren dan zou ik zorgen dat pedofielen, verkrachters en moordernaars, mensen die ook maar iets van haat of bederf bij hun dragen verbannen naar een planeet zo ver weg mogelijk van de aarde! Oja en en nog een spreuk...Ik zal alle erge ziektes en armoede uit de wereld verdrijven! Jammer dat ik niet kan toveren de wereld had er zo veel mooier uit gezien