Als ik mijn naam google zie ik dat ik overspannen ben geweest - vervelend!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    rechtsbijstand verzekering inschakelen ?

2. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Dit mag zeker niet! Ik zou een aangetekende brief sturen en dreigen met juridische stappen indien dit niet op korte termijn verwijderd wordt. En aangeven dat je een schriftelijke reactie op dit bericht verwacht.
    Het kan ook zeker geen kwaad even langs te gaan bij het Juridisch Loket. Succes!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

rechtsbijstand of de vakbond inschakelen! belachelijk

4. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb gebeld. De dame die de website beheert heeft geprobeerd om de link te ontkoppelen. Je kan nu vanaf de site nu niet meer bij de nieuwsbrieven komen, maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. Ze heeft namelijk niet alle links gedeactiveerd waardoor je als je googled, nog steeds die link kan openen als je mijn naam intikt. Sterker nog: nu sta ik zelf helemáál bovenaan!! Nog erger! En het meest irritante is dat ze zegt dat ze er nu niks meer aan kan doen aangezien ze die link al heeft ontkoppeld. Maar het ligt aan een heel andere link, dat heb ik haar uit proberen te leggen, maar ze begreep er niks van. Verstand heeft ze er niet van, ze kan er wel dingen opzetten, maar eraf halen kan ze niet. Ik weet wel hoe dat moet, maar ze deed geen enkele moeite om me te snappen. Na een half uur (ik had bijna ruzie met haar) begon er iets te dagen. Maargoed, ze heeft nu voorlopig geen tijd meer. Ze werkt heel veel zegt ze, en de avonden is ze weg (ze doet het vanaf thuis). Volgende week wordt ze geopereerd aan haar voet en ze denkt dat ze daarna wel even tijd kan vinden om het te proberen. Zucht....

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dus regel dit nu via een aangetekende brief. Stel daarin een termijn (bijvoorbeeld 14 dagen) waarin ze de mogelijkheid hebben om ervoor te zorgen dat dit probleem is opgelost.
    Zet er ook bij dat je juridische hulp gaat inschakelen wanneer het probleem dan nog niet is opgelost (heb je rechtsbijstand? Bel daar dan eerst even mee, misschien hebben ze nog andere tips).

Sterker nog, ik denk dat je, wanneer je kunt aantonen dat je herhaaldelijk verzocht hebt deze informatie te verwijderen (dus aangetekend versturen) je zelfs recht kan hebben op een schadevergoeding mocht dit voor problemen met je huidige werkgever zorgen.

Deel Deze Pagina