Verschillende spenen door elkaar gebruiken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stelpie, 7 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik zit te twijfelen: onze jongste heeft de difrax fopspeen 6+ (normaal), maar nu wil ik snachts de avent glow in the dark speen geven. Denken jullie dat dit problemen gaat opleveren met het aanvaarden van de difrax speen overdag? Ik vind de avent spenen namelijk echt niet mooi haha. Maar de nacht spenen van difrax zijn heel slecht verkrijgbaar hier. En op Kdv krijgt ze ook wel eens avent speen als ze haar speen niet kunnen vinden.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Je kan de difrax spenen gewoon op difrax.nl bestellen.

3. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Weet ik maar ik vind het onwijs irritant om zulke kleine dingen online te bestellen.

4. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat dat per kind verschillend is. Mijn dochter pakt verschillende spenen zonder moeite...kruidvat, difrax en bibi.

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze tweeling maakt het ook totaal niet uit welke speen ze krijgen.
    Kwestie van uitproberen denk ik

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.273
    25.745
    113
    Mijn zoontje heeft avent. Ik heb hem na geboorte zelf laten 'kiezen' tussen de spenen die ik gratis had gekregen. En het werd dus de avent. Hier wel een kieskeurig mannetje haha.
    Maar even over de glow in the dark, dat heeft geen meer waarde hoor. Is na een klein poosje echt uitgegloeid. Ik heb zelf hier een speendoekje van lodger aan de speen hangen. En daardoor kan de speen niet zo ver weg raken als hij hem uitspuugt. Ik heb hem in het donker heel snel op de tast teruggevonden vlakbij zijn hoofdje.

7. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hier neemt mn zoontje verschillende spenen aan. Ik was dr in het begin ook van voor maar gewoon proberen. Hier ging t goed 😌👍🏼

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Eens met Adje.
    Wij hebben het speenkonijn van de Prenatal. Als onze dochter moe is, vraagt ze om 'Nijn Nijn'. De glow-in-the-dark functie werkt maar heel kort, dus is de moeite niet.

We hebben aan het begin Difrax gehad, maar zijn overgegaan op Avent. Ik denk niet dat je dochter er problemen mee heeft als ze niet anders weet.

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier ook meerdere verschillende spenen. Ze gooit haar speen snachts altijd uit bed en om te voorkomen dat ik midden in de nacht onder haar bed moet gaan zoeken, heeft ze er een stuk of 4 op haar kamertje liggen. Zowel Avent als Difrax als non-merk. Nooit gemerkt dat ze een voorkeur had.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Hier maakt het haar ook niet zoveel uit. Heb meestal bibi en nuk maar haar reserve speen in kdv tasje is van avent.

Ow en die glow and dark speen werkt maar even. Ik heb standaard een paar spenen op de commode liggen.

Deel Deze Pagina