Als ik toch eens positief zou testen..........

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke74

    Mieke74 Actief lid

    30 jun 2007
    298
    0
    0
    Ik denk dat ik helemaal door het dolle heen zal zijn en er een flinke borrel op neem! ....Oh nee, dat laatste toch maar niet! Zal het wel meteen aan m´n familie willen vertellen!
     
  2. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik denk dat je het op dat moment zelf toch anders doet dan je eerst dacht...zucht...
     
  3. mamavanluca

    mamavanluca Bekend lid

    5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    herkend je gevoel wel, na 2 jaar bezig geweest te zijn met ex om zwanger te worden en * teveel * negative testen kon ik me ogen niet geloven dat ik van mijn huidige vriend toch echt een baby kon gaan verwachten.....heb 10 min met dat ding in me handen gestaan en de 1 e dagen ging de positieve test overal mee naar toe! We gaan nu voor een brosje ( broertje-zusje ) en al is het minder spannend lijkt het me toch weer leuk om een positieve test in me handen te hebben!

    Moet er ff bij zeggen dat ik toen al 2 mnd zwanger was en bijna me 3 e menstuatie zou geen missen, daar voor durfde ik simpel weg geen test te doen....maar wel netjes aan de dingen gehouden die je niet mag doen als je zwanger bent......onbewust wist ik eigenlijk al dat het nu echt raak was
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Alleen het denken aan een postieve test in handen maakt mij al helemaal aan het trillen. Ik zou helemaal los gaan ik denk dat ik eerst echt enomr zou gaan huilen :) van blijdschap. Was het maar waar joh kon ik dit maar echt beleven :cry:
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb gister een paar uur lang zitten trillen, en verdwaasd naar die test zitten kijken..ongelooflijk!
    dat ik het geluk heb zwanger te mogen worden en dan nog zo snel ook!
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Afgelopen week was ik mee met een evangelisatieweek en met het team was afgesproken dat ik niet de waterbak ingegooid zou worden. Later was er nog een jongen bijgekomen en die vroeg aan mij: waarom mag jij niet in de waterbak, ben je zwanger? Ik zei: nee, nou ja, niet dat ik weet...;) Ik dacht erachteraan: zou wel een mooie verrassing zijn. Helaas, gisteren ongesteld geworden. Dat was wel ff een teleurstelling. Maar we gaan vol goede moed weer verder. En ach, ik ben nog maar pas van de pil af, eigenlijk. Maar dan heb ik ook wel zoiets van: wat zou het nou eens mooi zijn als ik positief zou testen aan 't einde van de maand.
     

Deel Deze Pagina