Stomme pukkels...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WishfulDreaming, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    ...Direct wanneer ik gestopt was met de pil, kwamen er bij mij terug puistjes doorheen. Zal wel met hormonen te maken hebben zeker...

    Ondertussen heb ik al "Clearasil" gekocht, en elke morgend en avond mee gewassen, maar het helpt dus niets/amper...

    Zijn er hier nog die er last van hebben en eventueel een goed middeltje weten? Pffffff... Daar gaat m'n gave huid :p
     
  2. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb een tijdje acnecare creme gebruikt. Dat kun je gewoon bij de drogisterij krijgen (DA) of bestellen via internet. Het kost geloof ik € 8,- een tube.

    Bij mij hielp het echt heel goed...na een tijdje echt weer een gave huid. Het is wel redelijk agressief spul ik had soms wel een beetje een droge huid ervan. ;)

    Ik mag het nu niet meer gebruiken omdat ik een andere huidaandoening heb. Daar heb ik nu andere zalf voor en die helpt bij mij nu beter.

    Succes! :D
     
  3. Kitt

    Kitt Lid

    29 jan 2007
    75
    0
    0
    Nadat ik gestopt ben met de pil (Diane 35) begonnen de pukkeltjes ook weer te komen...net zoals voor ik begon met de pil.
    Clearasil en andere producten zijn wel goed om je huid goed schoon te houden. Probleem bij dit soort pukkels zijn echter je hormonen en komt dus van binnenuit. Vandaar dat er eigenlijk geen middel is om dit te voorkomen.
    Wel gebruik ik van Garnier SOS stick die de pukkels uitdroogt en er voor zorgt dat ze eerder verdwijnen. Voorkomen gaat echter niet lukken.
     
  4. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb ook weer pukkels...Ik was mijn gezicht iedere ochtend en avond, dat helpt het beste.
     
  5. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    o had en heb ik nu nog last van
    ik gebruik een zalf van louis widmer van 8.10euro.en kmoet zeggen dat het veeeeeeel verbeterd is
     
  6. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo
    Ik zat ook onder de pukkeltjes nadat ik met de pil was gestopt .
    Nu ben ik een paar maanden verder en nu heb ik er bijna geen last meer van .
     
  7. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook weer last van pukkeltjes sinds het stoppen met die pil, maar dat heb ik wel over voor wat ik vanmorgen op mijn test heb gezien :D
     
  8. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hoe lang ben jij gestopt met de pil ?
     
  9. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben eind mei gestopt met de pil, 1 ronde aangehouden om te kijken of alles nog werkte en toen voor et echie
     
  10. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    heeee leuk joh .Ik ben zelf ook rond mei gestopt .Ik hoop dat het snel lukt bij mij .He meid sucses ermee .Ik ga naar mijn werk groetjesssssss
     
  11. Pina

    Pina Actief lid

    22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ben al bijna een jaar gestopt en het blijft onrustig!
    Ik had een hele gave huid, maar nu heb ik iedere keer van die pukkels rond mijn kaaklijn. Er zit wel een duidelijke lijn in, tijdens mijn ongesteldheid is het bijna over en net als ik dan begin te hopen dat ze wegblijven.....tadaaaaaaaa!
     
  12. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    ik gebruik die clearasil pads die van dat het in 3 dagen weg is.. het is niet in 3 dagen weg natuurlijk maar je merkt wel meteen verschil! En ik gebuik het nu nog maar om de dag 1x.. en het blijft weg nu! Ik hoop dat je wat aan hebt.
     
  13. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36

    Deze bedoelde ik ook in mijn eerste post. Helpt echt heel goed. Het is idd van Louis Widmer en heet Acne Care Creme. Wit/groen doosje, kost € 8,10.

    Er zitten goede stoffen in speciaal tegen puitjes..Salycoilzur en benzo...nogwaates...weet het niet precies maar is echt goed spul.

    Wat trouwens ook helpt zijn biergisttabletten dat reinigt je huid van binnen uit. Toen ik ze net ging slikken kreeg ik heel veel puistjes (al het vuil kwam er uit) en darna echt gaaf gezicht. En ook veel fruit en groente en weinig vet eten.

    Succes! :D
     
  14. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  15. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ben dus niet de enige...Nu heb ik tussen mijn rimpels ook jeugdpuisjes,hahaha! Het lijkt wel of het nu wat minder wordt (4e maand na stoppen met pil) maar of dat zo blijft...
    bar
     
  16. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Een homeopathisch zalfje op basis van kamille... ik weet even niet hoe het heet, maar ik weet van iemand die het gebruikt heeft enne...superhuid!
     
  17. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Die klinkt erg interessant :)

    Ik ga die eens meepakken wanneer ik bij ici paris passeer :oops:
     
  18. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hoi!

    Ehmmmm als dat allemaal niet helpt wat hierboven staat dan zou je aan de ha kunnen vragen om dalacin t / dalacin topico (ofzo iets).

    Dat helpt bij mij errug goed....

    Succes er mee!
     
  19. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Oh jah, die nare puistjes :(
    Het is niet heel erg bij mij, maar ze irriteren me wel mateloos. Het komt door de hormonen, maar goed schoonmaken kan zeker geen kwaad :)
     
  20. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoi

    ik ben zwanger en heb er nog steeds last van... :cry:
    en volgens mij heeft het met eten niks te maken (bij mij in ieder geval)
    Maar goed, een goede camostick doet wonderen en gewoon goed schoonhouden.

    (en bij mij gaan ze in mn hals zitten, errug vervelend)
     

Deel Deze Pagina