Vanuit de woonkamer kijk in uit op onze tuin en vanuit de keuken kijken we uit op een voetbalveldje met daar achter een park. Best een heerlijk uitzicht als je bedenkt dat we in een stad wonen..
Mijn dochter heeft het mooiste uitzicht vanuit haar slaapkamer. Deze foto is van de winter vanuit haar kamer gemaakt. En de tweede foto, genomen vanuit de keuken, is een foto van onze stamgasten die 2 keer per dag kwamen eten.
Aan de woonkamerkant: de daken van een straat met huizen en een grasveld/voetbalveld. Aan de keukenkant: de groenstrook en de parkeerplaats.
Wow lycka, prachtig! Sloppyslayer heeft ook een schitterend uitzicht, hopelijk komt ze ook even iets plaatsen Ik kijk uit op huizen en een druk kruispunt, helaas. We wonen in een flat in een stad maar zijn aan het oriënteren op Australië
Ook geparkeerde auto's. En de huizen van de overburen. Maar 1 van die huizen is mooi blauw versierd met een mooie geboortebord De zijkant kijkt ook uit op geparkeerde auto's en de schuurtjes van de buren. De keuken grenst aan de achtertuin, maar dat is momenteel drama. Heuveltjes zand, steen en afval.. (lang leve een tuinverbouwing :/)
Dan had je wel even naar me kunnen zwaaien gisteren ik heb er gisteren nog gelopen Wij hebben super mooi uitzicht, wij kijken of een mooi grasveld met een nieuw speeltuintje, en achter kijken we op onze tuin, en als we boven staan kijken we uit op weiland.
Regen... Nee dan zie ik de utrechte heuvelrug en daarvoor allemaal huisjes! woon in een flat vierhoog.
Een zijstraatje meg huizen en recht vooruit een zijkant van een hiis met een grote groenstrook ervoor en een boom
Als ik uit het raam kijk zie ik onze achtertuin, daar achter een sloot, dan een wandel strook, weer een sloot en een hoop groen haha
Aan de achterkant kijk ik uit op een watertje, een groenstrook en bomen. Aan de voorkant kijk ik uit op de huizen van de overburen, seniorenwoningen.