als ik wel zwanger ben...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door r1986, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    als ik wel 5 a 6 week ben, welke symptomen horen daar een beetje bij? op moment last van vlagen van misselijkheid en wat raar trekkerig gevoel in mijn onder buik. en zal er wat te zien zijn op de echo die ik vrijdag heb?

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

als je 5 of 6 weken zwanger bent zal er w.s. al wel een stipje op de echo te zien zijn.

en klachtje kunnen bij iedereen anders zijn, maar vlagen misselijk en trekkerig gevoel in buik zouden goed kunnen hoor.

ik hoop het voor je!

3. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke nou ben benieuwd! nou ja en en in tegen stelling dat ik ook wel wat misselijk ben heb ik ook eetbuien haha

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij zagen met 6 weken zwangerschap een kloppend hartje meer was het ook niet.

liefs

5. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi sunlight. oke ja ik verwacht inderdaad niet veel. en hoe voelde jij je rond die tijd?

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

bij mij pijnlijke borsten, tepels en als of je ongesteld moet worden wat je dan niet word.

7. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    nou pijnlijke borsten heb ik niet echt meer soort van steekjes.hoeveel week ben jij pnirmal?

8. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    zijn er nog meer meiden met de ervaring van een echo rond de 5 a 6e week?wat hebben jullie gezien en was er wat te zien want ik hoor ook verhalen dat het kan zijn dat het nog niet te zien is maar er wel wat zit.

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik heb met 5w4 dagen een echo gehad en buiten een Vruchtzak + dooier was er nog niets te zien. Ik heb dan de week erop weer een echo gehad (6w4d) en toen was er een vruchtje met kloppend hartje te zien. Ik denk dat je je erop moet richten dat er buiten een vruchtzak nog niet veel te zien zal zijn.

Qua symptomen had ik niet veel last. Een beetje een weeïg gevoel in mijn buik en wat trekkerig maar that's it (en dat is gelukkig zo gebleven)!

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

22 weken en zwanger van een meisje en is mijn tweede.

11. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    wauww spannend de 2e pnirmal!leuk hoor.

marisha, nou heb beetje zelfde symptomen als jij heb wel last van vlagen van missdelijkheid...nou ben benieuwd watik te zien krijg..

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bij mij was er een vruchtje van 2,3 mm te zien en een kloppend hartje bij de echo van 6 weken. Het zag eruit als een diamanten ring; een dooierzakje met daarop/aan een soort knopje dat was het beginnend vruchtje.

Volgens mij staat die echo ook in mijn album

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Mag ik trouwens (uit nieuwsgierigheid) vragen waarom je zegt als? weet je nog niet zeker of je zwanger bent dan?

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    6 weken en 3 dagen
    2,3 millimeter (wat men overigens wel weer klein vond voor die periode, 2,3 mm zou meer horen bij een zwangerschap van 5 weken maar ja het is eigenlijk niet te meten rond die tijd ik zou nog niet zo veel waarde hechten aan de evt. millimeters meer aan zaken als een vruchtzakje een vruchtje (hoe klein ook) en een evt. kloppend hartje...
    succes

15. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey johannal.
    ik zal het even uitleggen. 29sept moest ik ongesteld worden werd ik niet dus ik was n dag overtijd. 2 testen gedaan die waren positief. paar dagen later weer 1 gedaa die was negatief. en dat weekend kreeg ik wat last van bruinbloedverlies. verloskundige zei w8 af. week na de positieve testen weer getest en die was negatief. verloskundige zei w8 af. vorige week vrijdag toch bloed laten testen bij HA. de uitslag duurde lang dus nog meer onzekerheid.toen k gisterochtend uitslag kreeg, deed de assistente heel raar. ze zei eerst de test is positief en toen zei ze ineens w8 ff en zette ze me in de wacht en had ze overlegd met de HA en die zei dat de waarde vd hcg te laag was. dus ik hd r nog niks aan wat het nou eigenlijk was. verloskundige gebeld op advies v HA, voor n echo. verloskundige zegt dat k waarschijnlijk wel zwanger ben maar nog heel vroeg ongv.5 weeken dat hcg nog laag is. dus vandaar dat ik zei Als...me vriend zegt ook je bent zwanger,maar door al die onzekerheid en wachttijden moet me vertrouwen wel weer een beetje komen snap je?

maar wauw bijzonder hoor die echofoto, thanx voor je berichtjes

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Jeetje wat een onzekerheid..... sterkte
    Laat je even weten hoe het is gegaan

17. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaa heel irritant die onzekerheid. maar ik laat morgen wete hoe het is gegaan. ben wel benieuwd hoor!hoop dat er wat te zien is..waarschijnlijk wel maar tis zeg maar eerst zien dan geloven

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Op het moment dat ik mijn eerste echo kreeg was ik 6,5 week zwanger(ik zelf dacht toen 8 weken zwanger te zijn), maar goed ik had een onregelmatige cyclus, dus dat kon allemaal prima. Wij zagen een soort van pinda vormig 'dingetje' haha...

Het enige wat bij ons het geval was, was dat ze nog geen hartje kon ontdekken en we 1,5 week later maar even terug moesten komen. Toen was er gelukkig wel een duidelijke hartslag. Maar bij die eerste echo had ze ons wel voorbereid op een eventuele miskraam, wij dus helemaal in de stress. Terwijl het heel normaal is dat het hartje soms pas tussen week 7 en 8 echt gaat werken... dus dat waren 10 lange dagen voor ons... gelukkig is alles goed gekomen en ben ik alweer 24 weekjes zwanger:D

Heel veel succes!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    succes met de echo vandaag!
    in mijn album staan echo's vanaf week 6.2 bijna wekelijks een echo genomen.. onder mijn onderschrift staat ook hoe groot herbie was op dat moment..
    ik zal voor je duimen dat je vanndaag een mooie echo krijgt! :)

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik had juist GEEN zere borsten (die ik normaal wel heb als ik ongi moet worden) en was grieperig.
    Verder last van maagzuur en vermoeidheid.

En als je wilt zien hoe je echo eruit ziet met 5 weken, kijk dan even in mijn album.
    Daar staat mijn echo van 5.5 weken, met een vruchtzakje van 13mm en een babytje (stipje) van 1.3 mm :D

Deel Deze Pagina