Menstruatie pijn begin zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongemoeder, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Hallo allemaal...

Ik ben nogal onzeker op het moment...
    Ik voel namelijk zo'n trekkerig gevoel in mijn onderbuik, net als dat je ongesteld zou moeten worden. Ik verlies geen bloed o.i.d. en geen erge krampen ofzo. Alleen echt een trekkerig en zeurderige pijn in mijn onderbuik. Is dit bandenpijn of iets anders?
    Ik hoop dat er mensen zijn die me antwoord kunnen geven...

Groetjes!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is normaal had het ook de eerste weken hield op rond een week of 8 van me zwangerschap die bandepijn duurde wat langer nu is het gelukkig wat minder maar menstruatiepijn in begin van je zwangerschap is normaal

Feli trouwens en s6 voor de toekomst.

uitgerekend 15 feb 2010 van een meisje nog 17 weken te gaan!
    zoon van 7 nov 2000 dus een verjaardag in het verschiet.

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Dat had ik ook inderdaad. De verloskundige zei dat dat heel normaal was omdat je baarmoeder groeit.
    Nu is het gelukkig al een stuk minder geworden.

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heel normaal. Ik was er ook bezorgd om (verloor geen bloed, maar rende om de haverklap naar de wc). Heb hier aan de vk gevraagd waar het door kwam: het is gewoon de groei van de baarmoeder. Later groeit hij nog meer natuurlijk, maar dan heb je hormonen die de boel veel meer verslappen (progesteron). Ik heb die pijn na week 6/7 niet meer zo gehad. Nu is het vooral bandenpijn en harde buiken, en dat voelt heel anders.

Het is ook normaal om je zorgen te maken trouwens, pijn is nu eenmaal een prikkel waar je met zorg op reageert, anders zou het zijn nut ook niet hebben. Je gaat vanzelf 'wennen' aan de klachtjes die bij de zwangerschap horen!

5. jongemoeder

28 jun 2006
    80
    0
    0
    adm. medewerkster
    flevoland
    Ja idd. je rent gelijk naar de wc om te checken of je geen spoortjes bloed ziet... Ben blij om te horen dat het dan normaal schijnt te zijn! Maar ja zo vroeg in de zwangerschap maak je je toch wel zorgen.. Bij mijn dochter had ik trouwens ook wel veel last van bandenpijn maar kan me niet goed meer herinneren hoe dat toen voelde..vandaar..

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het echt heel lang gehad, het is pas een paar weken een stuk minder, maar ik heb er soms nog steeds last van. Ik heb het idee dat ik mijn baarmoeder voel die groeit, ik had het namelijk met periodes heel erg en dan een paar dagen minder erg. Bij Eva had ik er trouwens helemaal niet zo'n last van.

7. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    misschien ook verstandig om uit voorzorg urine na te laten kijken voor blaasontsteking had ik namelijk ook vroeg in de zwangerschap, en voelde ook als menstruatie pijn.
    is maar een tipje, zo'n testje kan nooit kwaad

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook veel last van gehad, eigenlijk tot een paar weken geleden. Eén keer ondertussen ook blaasontsteking gehad, kan geen kwaad om dat in de gaten te houden.
    Sinds 2 dagen af en toe weer last van, de kleine en m'n baarmoeder zullen wel een groeispurt hebben;.

Deel Deze Pagina