hey hallo allemaal ik en mijn vriend zijn ook tot de conclusie gekomen om een kleintje te nemen. ik was daarvoor aan microgenon 30 en had op 2 april mijn menstruatie tot vrijdag 7 april, ik heb daarna nog 4 dagen de pil geslikt en ben toen ermee gestopt, al een paar dagen voel ik me niet lekker altmaar buikpijn enzo en me vriend en ik hebben ook om de 2 dagen geklust. maar nu werd ik gisteren ineens heel hevig ongesteld en is het vandaag weer opgehouden. kan ik nu zwanger zijn of is dat normal ik heb nog steeds het gevoel dat ik warmer aan voel en veel buikpijn, pijn in me borsten benen en rug. weet iemand of ik nu zwanger kan zijn of waarneer mijn ovaluatie is normaal was mijn cyclus 28 dagen. groetjes en tot horens
hoi Lilmomo, allereerst welkom meid! ik denk dat die hevige bloeding die je gehad hebt komt doordat je nog 4 dagen de pil geslikt hebt, ik zou nu toch je eerst volgende menstruatie afwachten om in te kunnen schatten hoe je cyclus is zonder pil. en ik zou je ook willen vragen om het te hebben over een kindje willen krijgen en niet over een kindje nemen, dankjewel
De last die je voelt hoort inderdaad bij het stoppen met de pil. En na het nemen van 4 pillen krijg je toch weer een onttrekkingsbloeding. Succes met zwanger worden.
ik dacht dat men menstruatie gisteren gestopt was maar het is gewoon weer verder gegaan, ik baal hier eigenlijk wel een beetje van want ik heb harstikke veel last van mijn buik en misselijk en voel heel warm aan, niet echt een prettig gevoel om te zeggen van joepie, maar ik hoop ook dat ik snel een kindje zal krijgen ik kan niet wachten en me vriend ook niet, maar geduld is een schone zaak we wachten gewoon af waarneer het komt komt het. groetjes monica
nu lijkt het toch weer dat de menstruati eis opgehouden naaja ik zal het zien morgen ochtend truste allemaal (K)
hey Monica, succes met zwanger worden meid!! ik hoop voor jullie dat jullie niet lang hoeven te wachten
nee ik hoop het zelf ook niet het lijkt me vervelend om elke keer de teleurstelling te hebben van een negatieve test, maar we zullen zien. als het zover is laat ik het jullie wel weten. ik heb wel nog steeds buikpijn en misselijk nu ook gevoelige borsten en pijn in me rug, kan het dan zijn dat het alsnog al raak is? groetjes
denk het niet als je net gestopt bent met de pil is je ongesteld zijn net iets pijnlijker daar moest ik ook even aan wennen die rare bloedeingen komen omdat je nog 4 dagen de pil hebt geslikt sterkte chantal
als dit volgende week niet over is dan zou je even langs de HH kunnen gaan voor een bloedtestje of je doet zelf een test, je kan door de pil heen zwanger worden!
Vandaag ben ik een beetje roze bloed verloren heel klein beetje en meer niet. ik heb toen maar een test gedaan die was negatief. ik heb (nu nog steeds) na mijn menstruatie die ik net heb gehad veel last van mijn buik en van mijn rug en voel me eigen niet echt op en top. maar we blijven nog maar even verder klussen dan kgeef de moed niet op! ook al heb ik veel pijn enzo groetjes monica