Ik ben nu 39,2 weken zwanger. Heb afgelopen woensdag op donderdag nacht behoorlijke buik/darmkrampen gehad. Echt niet normaal. Ik ben toen naar de wc gegaan, maar er kwam maar moeilijk wat uit (ontlasting) Dus maar weer terug naar bed gegaan. Maar dat ging ook niet. Ik kon zo niet slapen. Die krampen deden zo zeer. Dus weer opnieuw naar de wc gegaan. Weer een poging gewaagd. Toen kwam er echt flink wat diarree (sorry) uit. Toen begon ik helemaal te shaken over heel mn lichaam. Niet rillen maar echt shaken (alsof je koorts hebt, dan doe je dat ook). Maar ik had het niet warm of koud. Gewoon normaal. Een beetje het gevoel alsof ik ziek werd had ik. Beetje misselijk ook, maar niet zo erg dat ik moest overgeven. Toen ben ik maar even naar beneden gegaan. En heb ff op de bank gezeten. Kijken of die krampen terug kwamen. Want die waren inmiddels behoorlijk afgezwakt. Maar half uurtje later waren ze nog niet terug. Dus ging ik maar weer proberen te slapen. Volgende ochtend nergens meer last van gehad. Alleen 's avonds flink veel harde buiken. Tot de dag van vandaag geen erge krampen meer zoals toen gehad. Alleen flinke harde buiken en af en toe ietsje pietsje pijnlijker. Maar nog goed vol te houden. En ik voel de kleine een stuk minder vaak bewegen. Af en toe heeft ie nog de hik. Spannend allemaal! Kben benieuwd of het 1 deze dagen gaat gebeuren...
Zeker spannend Succes met de laatste loodjes, ik hoop dat je ventje niet al te lang op zich laat wachten!
Spannend, ik hoop voor je dat het snel door zet. Ik heb het ook al een paar keer gehad, maar nog niet doorgezet (hoeft ook nog niet ivm termijn).
Precies zo begon mijn bevalling (behalve het shaken). De hele nacht gedacht dat ik een buikvirus had. Hoezo naief als je 39+5 zwanger bent haha.
Herkenbaar inclusief t shaken, ik heb dit een paar dagen geleden gehad, nu is t ook weer vrij rustig. Succes met bevallen!
Hej dames. Morgen word ik ingeleid. Vliezen zijn nu sinds zondag gebroken en nog geen weeen. Wens me succes! :-D