Zucht, hebben jullie het ook zo te stellen met die 'beestjes'? Ik wordt soms echt gek van mezelf. Kan me overal druk om maken en niemand doet het op dit moment goed bij me wat soms tot enige discussies leidt. Ik herken mezelf niet weer zo...dit ben ik niet! Kan ook om de domste dingen janken; als de kaas bijvoorbeeld op is . Heb echt spijt met mijn vriend hoor.
mag ik je hand schudden!!gister stootte ik mn teen nhaaaaa de grootste ruzie met manlief.....best sneu haha schoonmoederes kan ook niks goed doen op dit moment best sneu want ze is zo lief en wil alles voor me doen.... gister had ik zowat een aanvaring met een vrouwtje in de super markt kliet me sleutels liggen dus ze riep me terug ik bedank haar en loop weg hoor ik ze tegen de cassierre zeggen"tja dat krijg je als je haast hebt"nouw sprong zowat uit mn velletje.... ik ken mezelf helemaal niet zo...........gaat wel over hoop ik!!succes ermee
Grr, zo kon ik gisteren geen Boer zoekt Vrouw kijken op mijn laptop. Steeds liep het vast, blijkbaar keken er te veel mensen (op uitzending gemist). Grrrrrr, ik heb lopen janken 'omdat ik nooit eens iets kon kijken wanneer IK het wil!' Oeh, ik zeg ook wel heel vaak sorry... Ik haat het om die hormonen als excuus te gebruiken, maar ik merk het wel behoorlijk...
Ik heb er bijna geen last van Of misschien is het bij mij juist andersom hihi! Het lijkt wel alsof ik mijn man iedere dag wat knapper en liever vind. Ik lijk dan soms wel een verliefde puber haha! Ik was heel bang dat ik me tijdens de zwangerschap aan hem zou gaan ergeren. Onder invloed van hormonen dus. Ik moet wel vaker huilen.. Zie hier mijn huil-redenen: - Prentenboeken met lieve poesjes. - Animal planet. (Als er een dier gered wordt) - Een documentaire over een mammoetbaby. (Aangezien die ooit doodgegaan was.) - Huilende baby's op tv. Laatst zag ik een pasgeboren baby op tv, en toen kreeg ik ineens tranen in mijn ogen. Heel bizar, want meestal ben ik niet zo. Maar toen keek ik naast me, en zag ik dat mijn man hetzelfde had! Ik geloof trouwens dat mijn man ook last heeft van zwangerschapshormonen.. Hij moest laatst vreselijk huilen om Susan Boyle.. die vrouw bij Britains got talent.
Onze echo is verplaatst van 29 mei naar aankomende zaterdag. Mijn vriend heeft dit geregeld omdat hij de 29e geen vrij kon krijgen ivm het pinksterweekend.. Moet zeggen dat ik het op het moment ook wel heel erg nodig heb.. Ik heb het idee dat alles tegen zit, niets goed gaat en iedereen met iets anders bezig is.. Heb net alweer een half uur in mijn auto zitten huilen, gewoon omdat ik me verdrietig voelde.. Vriend weer boos, omdat ik hem beschuldig van het niet meeleven, hoewel het voor hem natuurlijk ook allemaal moeilijk en wennen is enzo.. Bah, wat een rotzooi die hormonen..
Nou gelukkig dat ik niet de enige ben haha. Ik heb de laatste tijd ook veel te zeiken over mijn schoonouders. Die kunnen op dit moment niet veel goeds doen bij mij. 'Het is allemaal goed bedoeld' zegt mijn vriend, maar ik dan 'JA DAT ZAL BEST MAAR IK IRRITEER ME ER MATELOOS AAN'. Aaah best zielig voor hem he?! Ik moet ook echt moeite doen om mij in te houden tegen mensen die me irriteren, dat doe ik dan maar om de goede orde te bewaren maar het liefste zou ik ze %&#@$... AAARCH! Ooh wat erg ben ik...
Pff.. Dan heb jij nog mazzel.. Ik woon tijdelijk bij ze in huis doordat we brand hebben gehad.. Wil je weten wat ik door maak? Het ergste daarentegen is nog dat we nu geen eigen plekje hebben.. Je niet je eigen dingen kunt doen, hoewel dat nu zo belangrijk is.. Dan maar af en toe ergeren aan mijn schoonouders..
ook hopeloos verloren gevoelens , ik ben niet te genieten ik jank om het minste en geringste en ik geef het liefste me vriend overal de schuld van .. hij mag alleen maar me hielen likken het huishouden overnemen en me knuffelen en kussen en dan nog moet hij soms een snauw verduren of dat ik ehm wegdruk en waag het niet om dan niet nog een keer moeite te doen om me te troosten want anders ga ik huilen :S is toch wel ergg???!!!!! eergister zei meneer ik ga maar naar bed want ik heb hier ook niks aan kan niet eens meer een glimlach van je krijgen en een kus geef je me ook al met moeite... toen gign ik huilen ..maar daarvoor probeerde hij me op te vrolijken en te doen en ik negeerde hem dus wat wil ik zelf nou eigelijk????.. dit is btw niet aangedikt!! dan komt iedereen met die goed bedoelde adviezen ,,, niet mee bezig zijn niet teveel over na denken pfffffffffffffffffffffffffffffff dat heb ik jaren gedaan heeft blijkbaar niet gewerkt dus nu sinds een half jaar loop ik in het ziekenhuis en nog geen succes dus ????!!! pfff frustratie hier!!!! en dan ben ik niet eens zwanger!!! ten minste ik denk van niet
allemaal herkenbaar... Janken om niks.. zodra ik maar wordt aangesproken op mijn werk, of iets lukt niet, sta ik al met tranen, en wil ik het liefst alles neergooien, en weglopen. janken om mooie films.. en inderdaad janken als ik animal planet kijk. en ook mooie muziek moet ik niet horen! dan zit ik weer in de auto te janken haha. moe, moe, moe, maar nog zoveel te doen ( valt allemaal reuze mee) maar toch lekker blijven zeuren en zeiken over alles.. oww... die hormonen ook...
Ik jank ook zomaar. Zoals vanavond met ghostwisperer. Dat die mensen dan naar "hetlicht " gaan. Nou dan heb ik de tranen in mijn ogen.. Heb laatst op you tube van die bevallingen gezien. Telkens als het kind eruit kwam hield ik het niet meer droog haha. Ook ben ik erg snel kwaad als ik bijvoorbeeld achter het stuur zit en dan kan ik me altijd zo ergeren aan sommige bestuurders die echt niet kunnen rijden. Grrr.. Dan moet je me op dat moment echt niet horen Me vriend zegt dan volgende keer rij ik wel als jij toch alleen maar kan schelden.. Ach ja hormonen! Ik kan me vooral ook ongelofelijk druk maken om niks..( ook zo erg)
ik moest zo lachen toen ik je stukje zag, ikwas ook helemaal in tranen na het zien van ghostwhisperer,hihihi. En met autorijden ben ik altijd al een behoorlijke hittepetit maar das nu idd nog erger.