Grappige site (ik heb niks beters te doen nee haha) Start Morphing - MorphThing.com Show je resultaat! Hier de onze:
Ik ben vooral benieuwd of de mensen die al een kind hebben een foto krijgen van hun kind dat ook echt lijkt!!
Hihi kan niet via mijn mobiel jammer lijkt me wel grappig . Ben benieuwd of ze ook konden versnellen dat onze zoon prachtige rode haartjes heeft gekregen terwijl ik bruin en mijn man bruin / donkerblond haar heeft
Hier is al ooit iets over geweest in een topic . Heb het toen ook gedaan wou laats kijken of men kids erop lijken maar nu ben ik die foto's kwijt
Wij hebben net ook ef ingevuld, maar tis elke keer hetzelfde kindje met net iets andere lippen of ogen enz. Had met gollum ingevuld en kijkt dan wat enger.
Ik had een soortgelijk kindje - er zit wel erg weinig variatie in zeg!!! Oh ja, ik ben brildragend, dus het manneke had bij mij een lelijke bril vervaagd over zijn gezicht heen
Haha toen ik zwanger was heb ik dat ook een paar keer gedaan Er zijn best wat gelijkenissen met hoe mijn dochtertje er nu uitziet moet ik zeggen... Alleen ze is wel veel mooier als dat plaatje natuurlijk haha
Heb het net ook gedaan nee mijn kinderen lijken beide niet op de foto.s die ik kreeg. Gelijk ook kindjes gemaakt met Obama en Brat pit haha. Heeft me even bezig gehouden.
Helaas lukt die andere foto niet maar deze is ook wel grappig. Die van mij werden alleen niet echt baby's maar al iets oudere meisjes... Misschien ziet ze er zo uit als ze wat ouder is haha Ik vond het wel leuk om te doen. 't is gewoon puur het samenvoegen van het gezicht van je vriend/man en jouw gezicht wat dat programma doet volgens mij.