Beau 14+5

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door dreumesje, 12 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik heb 17 April een flinke bloeding gehad. Bij de VK was er de volgende dag niks geks te zien en het hartje klopte prima. De weken daarop had ik steeds wat roze/rood verlies maar dat kon geen kwaad zei de VK.
    Maandagavond 6 Mei kreeg ik weer een flinke bloeding met stolsels. De VK gebeld en die zou mij na 21:30 terugbellen. Ze belde na 22:00 pas en we mochten langskomen. Snel oppas voor de jongens geregeld (die lagen allang al te slapen en gelukkig kon de buurvrouw oppassen) en we gingen naar de praktijk. Daar aangekomen nog even snel plassen en ik mocht daarna gaan liggen op het bed. Ze deed het echo apparaat aan en ging uitwendig kijken. Het was angstvallig stil in mijn buik. Ze zei dat ze niet zoveel zag en vroeg of ze inwendig mocht kijken. Ook toen zag ze geen hartje kloppen. Ze zei dat het mis was, daarna veel besproken en informatie meegekregen, ook kreeg ik de echo nog mee. De Vk heeft de gyn nog gebeld met de vraag of het veilig was als ik voor de nacht naar huis zou gaan. Dat kon gelukkig. Ik moest wel naar de gyn gaan de volgende morgen. Die afspraak had ik al staan omdat ze de kleine elke keer niet goed konden meten.

    Eenmaal thuis wat proberen slapen maar dat ging natuurlijk niet. We hoefden pas om 14:00 bij de Gyn te zijn, die uren kropen voorbij.. Eenmaal daar ook nog een half uur wachten want er was wat uitloop. Ik werd opgeroepen en ik mocht gaan zitten in de stoel en hij zag ook dat het hartje niet meer klopte. Hij had 3 opties waar ik voor kon kiezen. Afwachten, pillen of curettage. Ik ging voor de pillen. Daar moest ik dan de volgende ochtend mee beginnen. Ik kreeg ook nog veel info mee, moest een nieuwe afspraak maken voor echo aankomende week en kon de pillen bij de apotheek halen. We zijn naar huis gegaan, de kinderen bij de buurvrouw opgehaald. Rond 17:35 kreeg ik hele lichte krampjes en even later ging ik naar de wc toe om te plassen en daar was het al. Om 17:44 is het geboren met vruchtzak en al.

    Partner heeft de VK gebeld en ik ging even douchen. De vk kwam langs en vroeg hoe het ging enz. En heeft de vruchtzak gecontroleerd en alles was compleet. We mochten zelf weten wat er mee gingen doen. We wilden het dan graag in de tuin begraven in de tuin met een mooie plant er bovenop. Ik heb in de avond de baby uit het vruchtzakje gehaald en in een bakje water gelegd.

    Partner bleef de volgende dag thuis en heeft de kinderen naar school gebracht en wij zijn later een plant en een kistje gaan halen. Eind van de middag hebben we de baby in een doekje in het kistje gelegd. De oudste heeft eventjes gekeken en de jongste is er continue bij geweest en heeft het kistje ook in de grond gelegd. Daarna hebben we de plant geplant.

    Ik was blij dat ik de pillen niet hoefde te nemen, daar zag ik toch wel een beetje tegenop! Mijn lichaam heeft het zelf gedaan gelukkig.

    Na een paar dagen hebben we de baby een naam gegeven en we kozen voor Vesper Beau.
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.127
    1.926
    113
    Heel veel sterkte toegewenst.. Dikke knuffel!
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  3. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte!
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  4. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Heel veel kracht, liefde en sterkte toegewenst ♡
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  5. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Heel veel sterkte...
    Verdrietig dat het niet zo mocht zijn
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  6. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Heel veel sterkte! Wat heftig zo zeg. Mooie naam!
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Vreselijk verdrietig :( heel veel sterkte.
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  8. Silvia1980

    Silvia1980 Actief lid

    7 nov 2018
    228
    359
    63
    Vrouw
    Vreselijk verdrietig
    we schreven samen maar hier al vroeg mis gegaan helaas.
    heeeel veel sterkte ...
     
    dreumesje vindt dit leuk.
  9. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel
     
  10. Bijbij

    Bijbij Actief lid

    26 apr 2019
    377
    367
    63
    Vrouw
    Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Helaas weet ik te goed waar je het over hebt. Veel kracht en veel liefs..
     
  11. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Dank je wel
    Ach jeetje, jij ook veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina