Hai! Ik heb een vraagje, wie kan mijn helpen??? Ik ben nu 39+3 dagen zwanger, en heb wat bloedverlies. Ik lees wel dat dit te maken kan hebben met het losmaken van de vliezen van de baarmoederwand. Een klein begin van de bevalling dus. (joepie!) maar weet iemand of het nu snel gaat gebeuren, of dat het ook nog een week zou kunnen duren?? Alvast bedankt voor je reactie! Liefs, BarbaBeer
ja bloedverlies als het met slijm is soort van snotje hahaha dan is het de slijmprop maar ook dan kan het nog ff duren hoor maar n beetje helder bloed kan zoveel oorzaken hebben!
Ik heb vrijdag en zaterdag slijmprop met bloedverloren, wel behoorlijk aan het rommelen maar zet helaas!! nog niet door.
Ik had op dinsdag voor de bevalling wat bloedverlies. Op vrijdag ben ik bevallen. Was zeker weten de slijmprop niet. Succes straks met de bevalling. Hopelijk mag je snel je kindje in je armen houden.
Ik heb al vanaf 35 weken af en toe wat bloedverlies, maar de baby zit nog steeds in mijn buik. Het zegt dus niet altijd wat...
Bedankt voor jullie reacties! Af en toe rommelt het even flink, waarna dat dan ook weer afzwakt... Maar goed, heel erg lang kan het niet meer duren
ik had bloedverlies met een constante rugpijn, en dat waren bij mij echte weeen. bloedverlies is meestal echt een goed teken. succes!