Jeej: hakken!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lili81, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik wil even iets met jullie delen!

Sinds mijn beide zwangerschappen loop ik eigenlijk standaard op platte schoenen. En dan niet van die hippe, vet gave ballerina's maar gympen of van die veterschoenen. Beetje asexy, maar wel enorm comfortabel. Ik kleed me ook altijd vrij sportief, dus ik vond mijn schoenenkeuze altijd wel oké.

Tot ik 2 weken geleden in een schoenenwinkel ineens oog in oog stond met een paar zwarte pumps. Echte pumps nog wel! Je weet wel, met zo'n hak! Niet bijster hoog, want ik moet er natuurlijk nog wel op kunnen lopen. Ik liep er een stukje op en BAM, ik ging om!!

Ik loop er vandaag voor de 3e keer op en wauw, wat voel ik me sexy!!!! En vrouwelijk! Wat een openbaring! Ik kan de wereld aan!

Binnenkort maar eens op jacht naar een volgend paar :D.

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha leuk :) ik heb altijd hakken aan eigenlijk, ik heb ongeveer 50 paar pumps in alle kleuren en in de winter ook altijd een hak. Ik heb 1 paar laarzen zonder hak.
    Ik vind het leuk om er vrouwelijk uit te zien :)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hihi! You go girl!
    Met de juiste hakhoogte kan je er de hele dag op lopen :D

4. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Charlie84: ik wil(de) er ook altijd graag vrouwelijk uit zien, maar dit gevoel kende ik nog niet. Dat schoenen dat kunnen veroorzaaken zeg!!

Miek89: haha thanks. Die hakhoogte valt me mee, alleen dat kleine blaartje hier en daar doordat je er met blote voeten in zit...... Maar mijn voeten wennen ook daar al aan ;).

5. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    50 paar ?!:$

6. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Het klopt wel dat schoenen met hak dat effect kunnen hebben. Een hak verandert sowieso al je houding, je kromt je rug wat en zo komt je figuur er beter uit. Dat voel je en dat straal je uit. Heb ik ook, herkenbaar dus.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb ook veel schoenen met hakken, maar helaas kan ik er niet meerdere dagen achter elkaar op lopen door mn bekken.

ik vind het ook vrouwelijker staan. Mensen schatten me meestal een stuk jonger (denk begin 20 ipv 30) en als ik op hakken loop nemen mensen me eerder serieus.
    hakken doen dus een hoop.

Deel Deze Pagina