Hoi! Ik ben 1.60 m en heb altijd al moeite gehad met het vinden van de juiste lengte broeken. Nu helemaal, nu ik eigenlijk positiebroeken moet gaan dragen (mijn eigen broeken passen niet meer). Heeft iemand een adresje? Ik wil liever niet de broeken kleiner laten maken. Gr Hihi
Waarom wil je de broeken niet kleiner laten maken? Ik ben zelf 1.66 en de broeken die ik koop zijn altijd te lang. Ik heb het grootste gedeelte van mijn positiekleding bij Z.E.I gekocht en daar worden ze gratis voor je vermaakt. En erg netjes.
Ik ben nog kleiner en ik laat ook altijd mijn broeken inkorten. Heb je al bij Esprit gekeken? Die hebben ook kortere broeken.
hier nog een ukkie ik verklein niks en zulk soort poespas, ik ben heel simpel,sla gewoon de onderkant stukje om
ik heb zojuist een joggingbroek bij prenatal gekocht een maatje M en die zit bijna perfect, pijpjes ietsje te lang maar wellicht krimpt dat nog in de was. Ik ben trouwens 1.64m dus ik heb er ook altijd last van oh en miss etam past bij mij meestal ook wel goed
het broeken-probleem begint hier ( 9 weken 2 dagen) ook al te spelen. Zal van de week echt wel moeten gaan kijken om een andere broek.. Waarschijnlijk maar een positiebroek.. Even shoppen in Heerenveen, daar zit een Z.E.I, miss etam en prenatal.. Ik zit ook vaak met lengte ( ik ben 163 cm) en daarbij heb ik een grote maat nodig ( 48-50) heb momenteel maar 1 normale broek die nog knap zit.. Verder mn werkbroeken en sportbroeken, maar ja die laatste 2 is om met kerst bij de familie niet echt geschikt om te dragen.. hihihi
ik ben 1.66 cm en bij mij is alles ook net te lang altijd. enigste wat je kan doen is positie kleding halen en inkorten..
Ik herken het meid. Ik ben 1.65 en de broeken zijn altijd te lang. Ik sla ze om als dat mogelijk is. Ik weet dat het af en toe erg irri kan zijn. Ik heb verder helaas geen tips voor je.
Ik ben 1.57 (oké, ik heb een halve centimeter gesmokkeld, hehe) en wat ik heb gedaan is gewoon rokjes en tunieken dragen met een legging eronder. Ik vind het dan niet erg dat het wat langer valt, want dan is het gewoon een rok tot over mijn knieën in plaats van erop.
Bedankt voor jullie tips! Ik zal binnenkort even bij de Z.E.I gaan kijken. Heb hun site al bekeken en er staan leuke dingen op. Zo lees je maar weer dat er veel meer mensen zijn met dat probleem. Ik draag trouwens graag rokjes, dus dat komt ook wel goed uit. Iemand nog een tip waar ik goede positie panty's en maillots kan krijgen?
Ik geloof dat ik wel 4 verschilldende merken geprobeerd heb en ik vind er niet 1 prettig zitten. Meestal krijg je een extra grote maat zodat je buik er in past en dan hou je bij je benen panty over. Bij de M&S had ik een echte zwangerschapspanty gekocht maar daarvan irriteerden de naden op mijn bil en buik. Bij ZEI heb ik ook een panty gekocht maar daarvan zakt het kruis steeds naar beneden. Uiteindelijk heb ik een positielegging die ik van het zomer aan had onder mijn rok aangetrokken en dat vind ik het lekkerst zitten.
Er zijn bij de H&M zwangerschaps panties die wel ok zijn. Maar die zijn wel dun en ik kreeg er koude benen van. Dus ik heb gewoon bij de Zeeman leggings gehaald in maat M en die bleven de hele zwangerschap passen.
Ik weet niet wat voor maat jullie dragen, maar ik heb nog een hele mooi Noppies-underbelly jeans liggen hier, die mij (1.83m) veel te kort is. Het is een 7/8 model, dus perfect voor als je wat kleiner bent. Het is een maat L (40-42). pm me maar als je belangstelling hebt! hij is echt nog heel mooi, want ik heb 'm misschien 2x aangehad (dacht nog: nou én dat ie te kort is, maar vond het toch irritant, en koud).
Wat is ZEI voor winkel? Ik ben ook best klein en hou niet echt van broeken, dus draag ik meestal een rok/jurk met een legging eronder. Is ook nog eens erg modieus Ik heb afgelopen week een legging gehaald bij de Miss Etam/positieafdeling en daar hebben ze allerlei soorten/kleuren maillots en leggings. En de prijs valt reuze mee (vind ik). Als je toch voor een broek wilt gaan kun je het beste nu even kijken, want er zijn overal aanbiedingen. Bij de Miss Etam heb je ook 3/4 broeken, deze hoef je dus niet in te korten. Heb afgelopen week een aantal zien hangen en waren 40% t/m 60% afgeprijsd. Voor de prijs hoef je het dus niet te laten Succes met shoppen!
ik zie het probleem eigenlijk helemaal niet, je slaat de broek om (naar buiten, naar binnen) je kan zelfs de naaimachine erbij pakken als het echt netjes moet. Ik vind alle broeken veel te kort (je kan er moeilijk een stukkie aanmaken) ik zou voor dit "probleem" graag kiezen stukken handiger als andersom..
http://www.zeilifestyle.nl/ maar voglens mij zitten ze alleen een vestiging in Heerenveen en in Groningen een outletstore. Ze hebben trouwens morgen nog mega sale.
Ik ben 1.56 m en draag veel rokjes en jurkjes. De spijkerbroek die ik heb van Vidavita heb ik korter laten maken. Mailloits heb ik bij Prenatal gekocht van het merk Hudson. Ik heb ook een paar pantys van H&M en die zitten ook prima. Pim